zaterdag 7 februari 2015

Sending wishes your way..


Hey,

Deze vlinderkaart is voor Mieke, zij heeft dinsdag een jaar geleden een hersenbloeding gehad. Enorm schrikken was dat, en natuurlijk afwachten hoeveel schade ze zou hebben opgelopen.
Inmiddels werkt ze weer volledig als fysiotherapeut, en kan ze gelukkig weer veel. Helaas heeft ze blijvende schade aan haar ogen, haar zicht is beperkt.
Dinsdag gaan ze met het hele gezin uit eten om te vieren dat het naar omstandigheden echt goed met haar gaat. Vandaar dit kaartje voor haar...

Tot slot nog even een berichtje, Hans heeft een webshop gemaakt om onze spullen die nog prima zijn, een tweede leven te geven. Eigenlijk ben ik ermee begonnen met mijn "oude" scrapspullen die ik niet meer gebruik, op marktplaats te zetten. Mijn smaak verandert en sommige dingen gebruik ik niet meer en zijn niet of nauwelijks gebruikt. Buiten hobbymaterialen staan er ook andere spullen op, deze worden ook regelmatig aangevuld. Mocht je geïnteresseerd zijn, neem gezellig eens een kijkje...

Verklaring van de naam van onze webshop: Hans heet "Mol", ik heet "de Steenhuijsen Piters"...dat wordt: DESTEENENMOL, met het bijpassende logo'tje, het molletje wat uit een stenen potje kruipt...zie sidebar.


7 opmerkingen:

  1. Dat heeft Hans mooi gemaakt, zeg! Jullie webshop ziet er gelikt uit. Leuke naam en bijpassend logo. Net echt :) Dit kaartje heb jij trouwens ook mooi gemaakt. Toch wel bijzonder dat Mieke weer gewoon aan het werk is. Zeker iets om te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is echt prachtig geworden, de grote vlinder doet het héél goed. Ik ga meteen ff een bezoekje brengen aan jullie webshop.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is weer heel erg leuk Marieke....en zal zeker gewaardeerd worden door de ontvangster...
    Je website is ook heel leuk, mooie spulletjes heb je in de verkoop
    Succes ermee!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken,
    ik heb even je berichtjes bekken van de afgelopen wek. Elke dag plaatste je iets. En heel vrolijke kaartjes! Deze kaart is ook weer een plaatje! Prachtige vlinder. En de webshop ziet er prachtig uit. Heel professioneel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi mariken
    nou deze mooie kaart is zeker een juweeltje om aan een bijzonder persoon te sturen die vlinder ziet er erg mooi uit en ga nu ook nog even kijken in jullie webshop!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk verhaal over Mieke ! Ik hoe wel van verhalen met zo'n happy ending ! Het is zeker en vast een reden om te vieren !
    Je kaartje is super en jullie webshop ziet er erg leuk uit !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw/jullie webshop ziet er heel goed uit! Leuk logootje (=
    Toen onze oudste zoon geboren werd (bijna 18 jaar geleden) kreeg mijn toenmalige collega een hersenbloeding. Toen hij weer iets was opgeknapt, kregen wij een lieve kaart van hem met de woorden: jij hebt een nieuw leven ontvangen, ik ook...
    Zo een gebeurtenis is heel heftig. Heel fijn om te lezen dat Mieke weer in staat is om te werken! Een lief gebaar om daar na een jaar aan te denken!

    BeantwoordenVerwijderen