maandag 1 december 2014

Hugs


Vandaag is Ellen jarig...happy Birthday to you!!!
Straks zie ik haar op school, en krijgt ze, voor een gedeelte, haar cadeautje.
Het "echte" cadeau, daar moet ze nog even op wachten. We geven elkaar (dat is ook eigenbelang) al een paar jaar een workshop. Op 18 januari krijgt ze dus een SU workshop in het Noorden, dan is de Sale-a-Bration, dus dat is tof! En omdat dat nog even duurt, heb ik nu een zoethoudertje, een haakpakket voor de Pied-de Poule sjaal.

Het kaartje heb ik gemaakt met de Feathers, ik vind ze zo gaaf en je kunt er eindeloos mee variëren.
En ook nu lijkt het donkerblauw zwart...

Inspiratie: Pinterest


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de veertje. Deze set heb ik besteld, je ziet er zoveel leuks mee.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben helemaal blij met mijn mooie kaart! En natuurlijk met mijn cadeaus:) Super is het zoethoudertje en het vooruitzicht van een SU-workshop in het
    Noorden is natuurlijk helemaal top! Heerlijk zijn die cadeaus waarbij we samen op pad gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt Ellen flink verwend! Met zo'n mooie kaart is ze vast in haar nopjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn 2 cadeautjes in 1 :) Wat is je kaart mooi! Gaaf die veertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart voor Ellen haar verjaardag...en dan nog een extraatje erbij.....super hoor Mariken

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart en cadeautjes! Leuk dat jullie weer naar Inge gaan. En nu zo snel gepland (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gemaakt!
    Kleuren kunnen soms raar gaan doen als ze op de gevoelige plaat worden gezet, maar dat maakt 'm zeker niet minder mooi om.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo !! hHeft Ellen wat te doen in de kerstvakantie! Leuk idee om elkaar een workshop te geven.
    Je kartje is super en die veren zijn inderdaad heel mooi. Mocht ik ook al van dichtbij bewonderen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi kaartje voor Ellen!! De veren blijven geweldig. Met dit ´zoethoudertje´als kadootje zal ze zeker de tijd tot 18 januari doorkomen!!
    Wat een goed idee om elkaar een workshop kadoo te doen!!! Dat is twee keer voor beide een ´genieten´dag!!
    groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen