zondag 21 december 2014

Challenge #49, Christmas



De laatste CAS on Sunday van dit jaar!!
Hoe kan het ook anders in deze tijd, de challenge is: "maak een kerstkaart".

De mijne is gemaakt met het lieve hertje van Avery Elle, een tekstje en sterretje van SU en de cirkel is gemaakt met een MFT stans. Een waardige afsluiting van dit jaar, met mijn favoriete merken! En ik heb meteen maar een hele serie ervan gemaakt...

Jullie allemaal bedankt voor jullie deelname van dit jaar! Ik heb ervan genoten en vind het nog steeds een feest om DT lid te zijn van CAS on Sunday. Voor mij is het iedere keer weer een uitdaging om een passende CAS kaart te maken.
Hopelijk tot volgend jaar, wat mij betreft wel!!!

Mariken xxx




7 opmerkingen:

  1. Wat een cutie Mariken ;o)
    Dank je wel voor al je mooie kaartjes afgelopen jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh hertjes, ik ben fan! Prachtig ontwerp; mooi gekleurd. Alles klopt aan deze beauties1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, Mariken! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MFT, SU en Lawn Fawn, beetje 'husselen' en hoppa jij tovert een schattig kaartje te voorschijn! En in dit geval zelfs een hele serie. Leuk dat het hertje behalve in een sneeuwlandschap ook in de groene heuvels staat. Ga je volgende bericht nog niet lezen, wil eerst mijn eigen verhaal maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are ADORABLE! Have a Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen