vrijdag 11 juli 2014

Bedankjes..



Kaartjes, voor bij een klein cadeautje, om mensen te bedanken van wie ik veel hulp en steun heb gehad. Voor mij en voor mijn leerlingen...we hebben een ontzettend fijn onderbouwteam, en dat maakt het werk heel fijn, dat is zo belangrijk.

De laatste schooldag, afscheid nemen van mijn mentorleerlingen, die ik twee jaar in de klas heb gehad. Ze kwamen van de basisschool, echt nog kinderen die je nodig hebben. Nu twee jaar verder zijn ze een stuk zelfstandiger, echte pubers!! Ik ga ze missen, en ik verheug me op een nieuwe lading kids na de vakantie!

Dan koffie drinken en het jaar afsluiten met mijn collega's. Naar huis...de caravan staat klaar, en we vertrekken naar het Comomeer in Italie. Heerlijk, 3 weken voor de boeg, lezen, luieren, wat haken...daar heb ik zin in. Mijn jongste zusje met dochter komen vanaf maandag een week bij ons, ook iets waar ik me op verheug!!

Jullie wens ik ook allemaal een hele fijne zomer toe, geniet van de vakantie!
Liefs, Mariken



7 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn super ! En nu lekker genieten in Italië, veel plezier ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend alvast ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook bedankt voor alle inspiratie, Mariken! Het was leuk om je bij Sandra te hebben mogen ontmoeten. En het jaar is nog niet voorbij, wie weet in het najaar Bij Oma Dee?

    Elke dinsdag knutsel ik samen met mijn vriendin Nella. Deze week heeft ze een van jouw kaarten gelift, even kijken of ik hier de link kan plaatsen. Ze was zo enthousiast over het resultaat, zo leuk om te zien! http://scrapcolour.blogspot.nl/2014/06/cas-on-sunday-36-birthday.html (yes, gelukt)

    Ik wens jou en Hans een fantastische vakantie en veel plezier ook met je zus en nichtje!
    Zonnige groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey mariken,

    dat zijn mooie bedankkaartjes geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi mariken
    wens jou en je dierbaren een hele fijne en zonnige vakantie toe, heerlijk genieten en je kaart ziet er leuk en vrolijk uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben helemaal blij met m'n kaartje (plus cadeautje) en met jou als collega en vriendin! Geniet in Italië xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je bedankkaartjes Mariken....Ik wens je nog een hele fijne vakantie....Lekker genieten!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen