donderdag 8 mei 2014

Celebrate..


Een heel andere "Celebrate", eentje uit mijn comfort-zone. Mijn afdrukjes, die ik gekleurd heb in Limburg, zijn nog niet op. Het is een kwestie van afmaken, sketch zoeken, passend papier, wat gezellige frutsels er omheen...

Gisteren gezellig gewinkeld met Lot, ons uitje wat we iedere vakantie samen doen. Vroeger deed ik dat ook met mijn moeder, wat genoten wij daar allebei van!! En nu, samen met mijn eigen dochter, vind ik het nog steeds een topdagje..

Tot blogs weer, xxx

11 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Mariken en het afdrukje super mooi ingekleurd...
    Fijn dat je een leuke dag heb kunnen shoppen met je dochter,,,,doe er nog maar lekker van nagenieten...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje! Geniet van je laatste vakantiedagen! Nog even en dan is het weer voorbij.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi mariken
    een erg lieve kaart met dit mooie meisje en leuk dat je zo samen met dochterlief kan genieten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit kaartje is prachtig!! Wat een prachtige kleurtjes!!
    Wat gaaf dat jij jouw traditie met jouw moeder voortzet in een traditie met je dochter!
    Fijne avond, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie! Wat heb je dit weer leuk gemaakt zeg. Soms moet je een keertje uit je comfort-zone stappen, en dat is je heel goed af gegaan als je het mij vraagt.
    Heerlijk ja, zo'n moeder-dochter-dag.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig kaartje! Volgens mij was je gisteren juist uit je comfort zone en nu er weer in. Ach ja, maakt ook niet uit. Ze zijn allebei leuk, al vind ik dit wel meer een Mariken-kaartje ;) Je kleurwerk is ook weer zo mooi.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke kaart!
    Is niets van te zien dat je buiten je comfort zone bent gegaan.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superlief kaartje! Dit is toch juist in je comfort zone ;) Mooi ingekleurd!!
    Gezellig he zulke uitjes....genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Mariken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

    Fijne dag vandaag !!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariken,

    Wat heb je prachtige kaarten gemaakt !
    Ik heb een aantal weken niet kunnen kijken en zag nu heel wat moois voorbij komen.....schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen