vrijdag 28 maart 2014

For you


O, heerlijk, het is weekend!! Ik heb een hele leuke, maar zeer intensieve week op school gehad. Projectweek, met het thema " ik hou van Holland", allerlei lessen, activiteiten en excursie rondom dit thema.
Morgen gaan Ellen en ik naar het Noorden, naar Sandra, waar Inge een Stampin'Up workshop verzorgt. Dat is nog een verlaat verjaardagscadeautje voor Ellen...
Na de workshop gaan we Miranda van " bij Oma Dee" nog even bezoeken. Dan naar huis en met de mannen racletten. Heb er reuze zin in!

Vorig weekend hebben we een bezoekje gebracht aan Mieke. We hadden een lekkere bus douchefoam meegenomen met een label eraan. Inspiratie had ik op Pinterest opgedaan, want mijn ideeen zijn even een beetje zoek...

Gezellig weekend, tot blogs!!

9 opmerkingen:

  1. Mooi label! Druk dagje morgen voor jullie ;)
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke flessenhanger heb je gemaakt Mariken....
    en voor morgen wens ik jullie een hele fijne dag toe....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk label en veel plezier morgen!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken,
    heerlijk zo'n weekend na een drukke werkweek. Dat wordt vast weer helemaal bijkomen.
    Je cadeaulabel is mooi geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms is meer niet nodig. Gewoon goed. En dat je ideeen lift is niets mis mee. Soms heb je maar iets nodig om op gang te komen. Veel plezier het weekeind. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi mariken
    zo label fleurt gelijk iets heel moois op en geniet van je doe-dingen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben we een geweldige dag gehad in het Noorden! Eerst gezellig geknutseld onder leiding van Inge bij Sandra thuis en daarna nog thee gedronken en geshopt bij Miranda van Bij Oma Dee. Vervolgens weer richting Zuiden om met de mannen erbij lekker te racletten. Wat een verjaardagscadeau! Ik ben verwend :) Je label voor Mieke is helemaal leuk. Heerlijk toch om je inspiratie van Pinterest te halen?! Daar is het toch voor. De klok niet vergeten, hè ;)
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi label. Hou van vlinders en die mooie kleur!
    Groet
    Mar10creatief

    BeantwoordenVerwijderen