zaterdag 22 februari 2014

Hi...


Heerlijk...weer eens even tijd om op mijn gemak een kaartje te maken. Het is afgelopen week echt onwijs druk geweest, veel toetsen om na te kijken en allerlei extra's. 
Sins kort ben ik twee avonden aan het sporten...niet mijn grootste hobby, maar wel goed voor je lijf. Het kost alleen zoveel tijd!!
Komende week staat er genoeg op het programma; morgen lunchen met de ouders van Nynke, Wouters vriendin. Ze wonen in Friesland, en we "meeten" in Utrecht. Ze "hebben" al 3 jaar met elkaar, dus ze vonden het tijd om elkaar te ontmoeten. 
Daarna gaan we naar Tilburg, we mogen Mieke (mijn vriendin, die getroffen is door een hersenbloeding) bezoeken. Voor haar is dit kaartje, met wat lekkers erbij. Het gaat wat beter, maar haar zicht is heel slecht...
Maandag gaan we met heel veel collega's naar het afscheid van de man van mijn collega. Dinsdag vergadering. Woensdagavond toetsen maken met Colien voor biologie. Vol programma dus.
Maar...de vooruitzichten zijn goed: volgende week hebben we vakantie en gaan Hans en ik een weekje naar Lanzarote...ik verheug me erop!

Dank je wel voor je bezoekje op mijn blog, ik vind dat altijd zo gezellig!! Het is raar, de meeste ken ik niet persoonlijk en toch heb je zo regelmatig contact met elkaar en heb je het gevoel dat je elkaar kent...heel waardevol!

Fijn weekend!! xx

10 opmerkingen:

  1. Wat een drukte bij jou, maar toch nog een heel mooi kaartje weten te maken ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhaal! Drukte is herkenbaar. Gelukkig hebben we een week vakantie in het verschiet. Ben blij dat je nog eters hebt gevonden ;) Fijn dat jullie morgen bij Mieke langs kunnen. Kaartje voor haar is erg leuk.
    Gezellige avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariken,
    ja, dat laatste klopt helemaal. Je leest een boel bij elkaar, ' praat' regelmatig even, denkt elkaar al en beetje te kennen en toch heb je elkaar nog nooit in het echt gezien. Vandaag was dat ook weer zo leuk op de beurs. En als je elkar dan gezien hebt, blogt het nog weer wat persoonlijekr.
    Wat je schrijft klinkt druk met een boel gezellige dingen...Leuk de ouders van Nynke te ontmoeten. Drie jaar is al een lange tijd, je ehbt het wel gelezen op mijn blog, denk
    ik. De kaart voor je vriendin is erg mooi geworden.
    Geniet avn ej vakantie starks. Nog even doorbijten en dan heerlijk vakantie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe herkenbaar die volle agenda! Nog ff een weekje buffelen en dan heerlijk genieten met Hans, Mariken! Mooi kaartje heb je weer gemaakt, die bloem is gaaf!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een drukke week voor de boeg!
    Je kaartje is heel erg leuk en zal zeker gewaardeerd worden....een mooi gebaar!
    Voor straks....een fijne vakantieweek!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor je vriendin is dit wel heftig. Lief dat je een kaartje voor haar meeneemt. Je week is goed gevuld zo te lezen. Sterkte en succes met alles.
    Veel plezier met de ouders van Nynke, toch spannend...
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje Mariken...en alvast een een fijne vakantioeweek toegewenst...

    groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje voor je vriendin, Mariken, leuk die embossing!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In al die drukte heb je toch een zeer mooie kaart gemaakt, hopelijk herstelt je vriendin goed,
    groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat klinkt me dat bekend al die verhalen.... tja, bij ons is het ook weer vechten tegen de tijd om alles tijdig klaar te krijgen....
    succes met alles
    een heel erg lief en mooi kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen