woensdag 29 mei 2013

Kleurenkaartenteam:zwart-wit


Hallo allemaal,

Zwart-wit...dit vind ik geen gemakkelijke opdracht...
Uiteindelijk heb ik gekozen voor deze uiltjes,
Mijn kaartje voor het maandelijkse KKT,
met een klein beetje smokkel...tikje rood...
Afgelopen zaterdag ben ik met Ellen bij Elke geweest.
We hebben een workshop gedaan over de Scorpal...
Allerlei verschillende modellen geleerd,
waaronder deze easel kaart.
Hartstikke leuk om te doen!!

Vandaag eerst lesgeven en dan een rekencursus,
= laat thuis...
Ik doe mijn best om zo snel mogelijk
jullie creaties te bewonderen!


Fijne dag en dank je wel voor je bezoekje
en je reactie, ik geniet ervan!!

Mariken xx

Gebruikte materialen: Die-namics van MFT ,
tekststempel van MFT,
uilenpons van Stampin 'Up

20 opmerkingen:

  1. Je uiltjes zijn geweldig! En dat op een easelkaart, tof hoor. Gaaf hoe je die grote knoop gebruikt hebt als 'tegenhouder'. Ik vind 'm super cute!
    Tot straks, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mariken,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt...
    Echt tof, die uiltjes in zwart/wit! Het stiekeme rode accentje is je dan ook vergeven...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeiemorgen Mariken
    Nou de opdracht is zeker erg goed geslaagd met deze gave uiltjes
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje, Mariken! Ik zou niet meer zonder de Scorpal kunnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat is ie leuk! Lief zo samen en dat smokkelen moest gewoon even :)
    Succes vandaag en tot morgen!
    grtz.(M&O-teammaatje), Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al verschillende creaties gezien en echt alles is verschillend en dat is nou juist zo mooi. Deze vind ik helemaal leuk en dan het rode hartje ertussen maakt het af. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig die 2 uiltjes zo samen. Ze zitten daar echt samen verliefd te zijn. En dat rode hart maakt het voor mij helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart in de kleuren Zwart - Wit.
    Zijn niet de makelijkste kleuren maar jij hebt er iets moois van gemaakt. En wat zijn ze schattige de uiltjes...

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerdje! Zo schattig!! En dat rood vergeven we je, hoor. Staat ook zo dom he, een zwart of wit hartje :)
    Zo goed gevonden dat geëmboste deel op het mannelijk uiltje!
    Heel leuk gedaan!
    En de workshop met de scor-pal heb ik een half jaar geleden ook gevolgd. Leuke dingen bijgeleerd, daar heb je wat aan!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig geworden Mariken, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zó moeilijk, zwart wit en zó leuk hoe je deze kaart hebt gemaakt! Juist dat rode hartje doet 't 'm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, wat is deze superzzz ! heel erg geslaagd en mooi gedaan
    blij dat je er bij was, en hopelijk ben je er de volgende keer weer bij
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een liefje, Mariken!
    En het rood is je vergeven, maakt het kaartje net áf, vind ik!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een leuk kaartje! En het rood hartje, tja, het maakt inderdaad de kaart helemaal af, zo een klein detailtje, mag wel vind ik!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mariken,
    Wat leuk deze uiltjeskaartje, leuk zo'n easelcard en je andere zwart/witte is ook prachtig..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Mariken, ik vind deze kaart helemaal CUTE :) Zo krijg ik toch wel een heel andere kijk op zwart/wit kaarten. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, hahaha, dat wilde ik ook al zeggen, echt CUTE!! Erg gaaf gedaan

    BeantwoordenVerwijderen