dinsdag 26 februari 2013

Workshop CKV week


Deze week is bij ons op school de CKV-week, een week waarbij klas 3 aan allerlei activiteiten deelneemt op het gebied van Kunst en Cultuur. Vrijdag zijn er een aantal workshops gepland, en een daarvan is workshop Scrappen. Normaal neem ik heel veel spullen mee naar school, maar uit ervaring weet ik inmiddels dat het ook heel fijn is om een pakket te krijgen met een sketch, papier, afdrukje en embellishments. We beginnen om half 11 tot 12 uur, dus de tijd is ook beperkt.
Ze krijgen 2 sketches en hun pakket, met beide sketches heb ik een voorbeeldkaartje gemaakt.


En natuurlijk hoop ik dat ze enthousiast raken en genieten van hun workshop!!

                                     Gr-x-jes Mariken

14 opmerkingen:

  1. wat een leuke en lieve kaartjes ! mooi en geslaagd hoor
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, hoor! Dat vinden de meiden vast te gek met deze mooie afdrukjes! (melden zich ook jongens aan?) CKV gaat dit jaar aan mij voorbij, ben zo druk met de workshops voor Alpe d'HuZes dat ik het wel fijn vind om 'gewoon' m'n lessen te draaien. Maar als ik dit zie, heb ik bijna spijt :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Mariken om tedoen hier zullen ze vast wel enthousiast van worden en komen er nieuwe kaarten maaksters uitvoort.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier alvast, en 2 beregoede kaartjes.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooi en heel veel plezier op school met de workshops.

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn 2 hele leuke kaarten, ze zullen er vast wel zin in hebben om ze te maken.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Mariken! Jij bent goed bezig zeg en veel plezier daar op school met de workshops!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh wat een leuk idee is dit voor CKV, weer eens wat anders. Hopelijk vinden de leerlingen dit ook leuk, aan de kaartjes ligt het niet die zijn superrrrr.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi mariken
    wat een schattige kaarten en hopelijk een hele uitdaging voor ze! want dit is echt hartstikke leuk om te doen
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Komt helemaal goed met die dertien leerlingen (jongens èn meiden) die zich voor vrijdag bij jou hebben opgegeven. Leuke voorbeelden heb je gemaakt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke workshop en wat een leuke voorbeeldkaarten !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee prachtige kaarten heb je als voorbeeld gemaakt.....nu nog succes met je workshop op school!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergaaf zeg! Leuk dat je dit zo op school mag geven, een leuke manier om kennis te maken met het scrappen denk ik zo :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk dat jullie dat op school doen, ik vind het helemaal top wat je hebt gemaakt voor de workshop, wat zullen ze ervan genieten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen