zaterdag 2 februari 2013

Workshop bij Elke

Vandaag mocht ik met Ellen mee naar Antwerpen. Van haar had ik met mijn verjaardag een workshop bij Elke gekregen.
Wat ben ik in de watten gelegd. Thuis om half  9 opgehaald en een uurtje later stonden we bij Elke voor de deur. Te vroeg, dus we zijn nog even een heerlijke latte gaan drinken.
Daarna terug naar de winkel en hebben we dit schattige doosje gemaakt met de Scor-pal. Wat een ideaal ding is dat! Vervolgens hebben we met derwent potloden op kraft gekleurd. Ik ben helemaal blij met mijn doosje!!
Na de workshop hebben we nog een rondje "winkel" gedaan...en wie stond daar ineens achter ons??? Christine, een van onze blogcontacten, wat was dat leuk om elkaar eens te ontmoeten!

Ellen had gereserveerd bij Horta, een restaurant in de buurt van de Meir waar we heerlijk geluncht hebben.
Ik heb echt genoten, Ellen nogmaals bedankt en een dikke zoen!

                             Gr-x-jes Mariken.


19 opmerkingen:

  1. Jeetje zeg, jij bent snel! Amper thuis en de foto's staan al op je blog. Het was echt helemaal leuk en super gezellig. Zulk soort uitjes zijn gewoon cadeautjes. Ik ben nog heerlijk aan het nagenieten.
    Fijn weekend verder, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat ben jij verwend. Enne het doosje is heel mooi en je beertje is prachtig gekleurd!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf doosje zeg! Super! Geniet lekker na van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een geweldig cadeautje zeg!
    En het doosje is schattig geworden, zo met die beer erop....ik zou niet meer zonder mijn Scorpal kunnen!
    Fijn weekend verder.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk, heerlijk zo'n dagje voor jezelf. Gezellig. En een lief beertje ingekleurd!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supergezellig klinkt dat weer Mariken en wat een supergaaf doosje heb je gemaakt, ziet er weer tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig afdrukje! Knap gekleurd op kraft. Wat hebben jullie een gezellige dag gehad dames!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig om zulke dingen te doen, en nog wat leren ook. Een scorpal staat jook op mijn verlnglijstje. Je hebt een super creatie gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt allemaal wel gezellig hoor!
    En je heb een prachtig doosje gemaakt.

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk joh zo'n dagje uit.Je doosje is heel leuk met een hele mooie stempel erop.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg!! ook om elkaar eens te ontmoeten! Wat heb je dat beertje mooi gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Mariken!
    Ik vond het geweldig jullie eens te ontmoeten! Heel toffe madammen zijn jullie! Je kaartje voor het nieuwe challengeblog is perfect!!! En natuurlijk je doosje van vandaag ook!!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Mariken, I adore your coloring, this is such a cute card!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi doosje en prachtig in gekleurd.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt, echt super ingekleurd! En wat leuk dat jullie Christine hebben ontmoet, toch anders dan 'kletsen' via het blog, toch?! Fijne dag nog! Ben benieuwd naar je eerste CAS kaartje :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen