dinsdag 12 februari 2013

Sew Cute

 Hallo,

Gisterenmorgen is Margreet geweest, om een paar uurtjes te freubelen.Gezellig, dat was lang geleden. Ik zet dan alles klaar, zoek papier uit, stempeltjes, sketches, zodat we meteen onder het genot van een lekkere latte/zwarte koffie aan de slag kunnen. Deze keer een MFT-ochtendje, we hebben Die-namics en stempels gebruikt naar keuze.
Bovenstaande kaart heb ik gemaakt, ik had voor de sketch van "Bij Oma Dee" gekozen.
Hier is-ie:
Het designpapier is van Blissful Blizzard, gaaf papier, ook eventueel voor de mannnen.
Het broekje van het meisje is gepaperpieced en de rest heb ik gekleurd met Faber Castell potloden.


Challenge: Sketch "Bij Oma Dee".

                    Gezellige dag, gr-x-jes Mariken.

17 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart! Die meisjes van PI, ik krijg er geen genoeg van!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Mariken het is een mooi kaartje geworden.Gezellig zo samen knutselen ik da donderdag met mijn kaartvriendin freubelen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is toch zo leuk, Mariken...en het was weer gezellig...doen we snel nog eens over...ik zit nu stiekum op het werk even te gluren...sterkte voor Hans morgen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo'n freubel ochtendje! Schattig kaartje...leuke uitwerking van de schets!
    Gezellig dat je weer meedoet met de schets uitdaging!

    Grtjs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Mariken, het stempeltje is ook erg goed gelukt zo met het gestippelde broekje. En wat gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat een leuke kaart! Mooi papier, de knopenrand is te gek en de PI-afdrukjes blijven supers!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Mariken, en wat zal dat gezellig geweest zijn met Margreet, helemaal leuk weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Stempeltje en rand zijn allebei zo gaaf.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart.....een mooie rand heb je gebruikt.

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave knopen rand is dit zeg.

    En idd prachtig papier al met al een geslaagde kaart.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!!! wat een lief kaartje! Gezellig is dat hè, samen aan de slag. Zaterdag heb ik weer met Nadine afgesproken, heb er alweer zin in!
    Leuk dat je weer meedoet bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en lief kaartje. Gaaf de knoopjesrand. Gezellig om lekker samen te freubelen.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die gezellige dag heeft een gezellig en moi kaartje opgeleverd.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg leuk en mooi gemaakt ! mooie kleurencombo
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaart geweldig! Lekker strak en toch lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattige kaart Mariken en wat past de knoopjes border leuk bij dit PI meisje he! Dank je wel dat je ook weer meedoet met de schets uitdaging :D

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen