zaterdag 23 februari 2013

Love is all you need

Hallo,

Wat heb ik zitten modderen met dit kaartje, het een na de ander ging mis! Maar jawel, toch afgemaakt, en hier is ze dan, het grappige meisje, gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met Stampin' Write stiften van Stampin'Up, heel leuk om te doen. Ook het papier komt uit de maandelijkse kit van Carmen.

Vanavond krijgen we vrienden te eten, gezellig...beetje bijkletsen. Ik ken ze nog van de tijd uit de gevangenis...Nee, ik heb niet gezeten, wel een klein jaar gewerkt in de jeugdgevangenis!! Leuk voor even, maar ik was blij om weer "vrij" te zijn. Als ik nu uit het raam in mijn lokaal kij, zie ik geiten i.p.v. muren en prikkeldraad.

Jullie ook een gezellige avond, gr-x-jes Mariken.


Challenge: Sentimental Sundays : Lace and pearls

18 opmerkingen:

  1. Ook al kostte het je moeite dit kaartje wat is die uiteindelijk schitterend geworden Mariken, ik vind hen ook zo mooi ingekleurd, super. Veel plezier vanavond en eh inderdaad wel wat beter een paar geiten als uitzicht of prikkeldraad en muren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, das ook toevallig. Je doet mee aan de challenge bij Sentimental Sundays en jouw kaartje heeft nummer 51. Laat ik nou 'moeten' reageren op alle kaartjes met een 1 aan het eind :) De love is trouwens niet meer in the air bij ons, maar het zijn de laces en pearls deze week. Je kaartje is hartstikke leuk geworden. Het geploeter zie je er echt niet aan af. Gaaf dat je hebt gestempeld op aquarelpapier. Gezellige avond en natuurlijk bedankt voor het meedoen bij Sentimental Sundays.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief kaartje! Mooi LO en prachtig ingekleurd met de SU markers!

    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk kaartje, het resultaat is absoluut de moeite van het 'modderen' waard!
    Fijn weekend!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk afdrukje! Te gek! Ben er helemaal weg van. Leuke kaart Mariken. Al dat geploeter is niet voor niks geweest.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mariken,

    Ik vind het een prachtige kaart geworden kan er niets van zien dat je deze kaart met moeite heb gemaakt.
    Ik zie dat je nog veel meer mooie kaarten heb gemaakt de laatste tijd super hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous image Mariken, I just love the layout too x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi marieken
    nou ondanks je gemodder met dit kaartje is ie wel prachtig geslaagd en ja je kan maar beter aan de buitenkant van de bajes zitten dan erin:-)) fijne avond en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje Mariken, mooi papier en schattig afdrukje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben blij dat je doorgemodderd hebt want dit is een beauty !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Euh, nieuwe stiften???? Nog nooit van gehoord. Maar ze kleuren schijnbaar mooi. Leuk Kaartje en een grappige meid.
    Ik wens je een gezellige avond. Leuk om te lezen dat je nu vanuit je werk een ander uitzicht hebt
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zat je misschien niet mee maar het resultaat is prachtig Mariken! Een heel leuke kaart is het geworden!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super kaart geworden, gr, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke stempel heb je gebruikt en je hebt er een prachtig passend geheel van gemaakt.
    Fijne avond.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een grappig kaartje, heel leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een prachtige kaart geworden hoor!
    Ik kan echt niet zien wat er mis is gegaan.......ziet er perfect uit!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning and super sweet card...

    Thanks for joining us at Sentimental Sundays...

    Sandy S
    SSDT

    BeantwoordenVerwijderen