donderdag 21 februari 2013

Hugs & Kisses

Hallo,

Hier een kaartje wat ik zaterdagavond gemaakt heb, en wat ik nu op mijn blog kan zetten. Deze week kom ik nauwelijks aan mijn freubelbezigheden toe. Na de vakantie is het meteen druk op school, training voor Leefstijl (onze sociaal-emotionele vaardigheden voor de kids), een obeservatieles met bespreking etc.
Gisteren heerlijk naar de bios geweest met Hans en een prachtige Filmhuis-film gezien: La vie meilleur, kent iemand 'm??

Mijn kaartje heb ik gemaakt met mijn ponsen van Stampin'Up. De strook van kraft heb ik bestempeld met hele kleine witte bloemetjes. Verder nog een strook washi-tape, een knoop, scrappersflos, een labeltje met tekst van MFT.

Een gezellige avond en tot blogs,
Groetjes Mariken xx

Inspiratie: Pinterest

14 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Handig hè, zo'n geweldige inspiratiebron? Tja, en dan nog de tijd vinden om ermee aan de gang te gaan. 't Is meteen weer vol aan de bak na de vakantie. Morgen mogen we ook al weer sova-en. Maar om 14.10 uur begint ons weekend!
    Fijne avond, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje, mooi gemaakt! Vond/vind het ook een drukke week en helaas hebben we morgen nog geen weekend om 14.10 uur, wat Ellen zegt.... Eerst even de EHBO-bakken in orde maken...
    Hopelijk heb je daarna weer freubeltijd?!
    grtz.en tot morgen, Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een prachtige kaart.
    Ik zit ook graag rond te kijken op Pinterest staan van die mooie dingen op.

    Heb het erwtensoep recept naar je toe gestuurd.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stijlvolle kaart, ziet er echt mooi uit, iets om te onthouden.groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariken,
    wat een leuke kaart! Ik moest even kijken naar het kraft, het lijkt namelijk net groen cardstock op mijn laptop....
    Heb je nu je certificaat voor Leefstijl? Ik heb hem gehaald voor de basisschool en ik vond de trainingen leuk!
    Ben benieuwd hoe druk het voor mij volgende week weer is....Je vergeet gewoon dat je een drukke baan hebt als je een hele week niets hoeft....
    Groetjes en alvast fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is 't ook zo druk Mariken, maar je hebt wel een erg mooi kaartje gemaakt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pinterest is leuk!! Je kaart ook! Je vorige post vind ik ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij hadden ook een drukke week op school. Vergaderingen, cursus, ouderavond... Ach, hebben we dat weer gehad, toch? Ik vind je kaartje weer heerlijk CAS.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje zo rustig.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Mariken, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een leuk en lief kaartje ! mooi gemaakt en neen, de film ken ik niet.... hopelijk een rustiger weekend in de aantocht !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi kaartje Mariken! Ik vind het 'n hele kunst om 'n kaart te maken zonder afdrukje.....

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Mariken,

    Wat heb je een mooie kaart gemaakt en de ponsen zijn zeker heel mooi.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen