zaterdag 9 februari 2013

HB2U

Dit is mijn cadeau voor Hans, met natuurlijk zijn een fles met zijn favoriete whisky. Vandaag is hij jarig. Cadeautjes hoeft hij niet te krijgen, vindt hij. Maar daar ben ik het niet mee eens. Ik heb een bonnenboekje voor hem met 3 bonnen met uitjes. Natuurlijk mag hij zijn favoriet meenemen...moi. Bioscoop, sauna en een weekendje weg. Sta ik er ook meteen goed op!!

Wat een drukke week is het geweest. Ben blij met mijn vakantie! Iedere dag was er wat extra's, groot overleg over een leerling, ouderavond, cursus mentorvaardigheden...veel dus.
Deze week wordt ook een rare week, vandaag Hans jarig en volgende week zaterdag Lot, tussendoor moet Hans geopereerd worden. Hij krijgt een nieuwe ICD, nu al, na 4 jaar. Normaal gaat zo'n ding 7-8 jaar mee, maar Hans is een grootverbruiker.

Vanavond komen de kids eten, Ik heb een lekker dinertje in de planning. Terug naar de keuken dus..

Fijn weekend allemaal, en gezellig dat je even op mijn blog kwam kijken,
Gr-x-jes Mariken.

Papier:Authentique
Materialen: stansen en stempels van MFT, knoopjes en touw.

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met Hans,leuk je kaart een echte mannenkaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jouw Hans! Je kaart is erg stoer en dat bonnenboekje vind ik erg leuk. Heel veel succes van de week met de operatie van Hans. Hopelijk gaat alles goed. Maar eerst: genieten met de kinderen! Have fun!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mannetje en veel plezier vanavond.
    Je hebt er in ieder geval een hele stoere mannen kaart van weten te maken.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met Hans Mariken, wat een supermooie kaart heb je voor hem gemaakt. Succes van de week met de operatie van Hans, spannend weer. Wat heerlijk dat je eventjes een weekje bij kan tanken, nou ja zo ver als dat gaat want als ik het zo lees heb je het nog druk met de verjaardagen en operatie. Veel plezier met de kinderen vanavond met het eten,
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst gefeliciteerd. Je vrije dagen zijn ook weer aardig gevuld. Geniet van je week vakantie. Je hebt een stoere echt mannenkaart voor hem gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave kaart om te krijgen! gefeliciteerd! en sterkte met de nieuwe ICD!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel dikke proficiat in ieder geval ! een top kaartje ! heb het papier ook aangeschaft, nog niks mee gedaan, komt hopelijk nog wel een helder moment ... ?
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met Hans! Wat een stoere kaart heb je voor hem gemaakt en dat bonnenboekje is een super idee! Gezellig dinertje met de kids.
    xxx Margreet

    PS Kan maandag wel doorgaan als jij zo druk bent???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst gefeliciteerd met je mannetje. Leuk idee om een bonnenboekje te geven met een leuke bijpassende kaart!! Natuurlijk wel met bonnen waar jij ook iets aan hebt, zou ik ook doen;)) Succes van de week en geniet van de kids vanavond.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de verjaardag van Hans.Wil je hem namens mij ook nog feliciteren? En natuurlijk allebei heel veel sterkte komende week! Een gezellige verjaardag van Lot en probeer ondertussen lekker ook nog wat van de vakantie te genieten ;-)
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man, Mariken! Hele leuke kaart heb je gemaakt, super met dat bonnenboekje!
    Veel sterkte deze week met de operatie!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje en gefeliciteerd met je man! Fijne avond...
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Leuk, een bonnenboekje! Ga ik onthouden, want die van mij weet ook nooit iets... Sterkte met de operatie en hopelijk kun je toch ook genieten van de vakantie. Wij moeten nog twee weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk cadeau en mooie mannenkaart! En natuurlijk gefeliciteerd met je man!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo jij weet jezelf ook te verwennen als Hans jarig is. Een hele leuke kaart en een top idee met de bonnen.
    Ik hoop dat jullie gisteren een leuke dag hebben gehad.
    Heel veel sterkte met de OP
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie mannenkaart en wat origineel met het bonnenboekje! Van harte gefeliciteerd maar ook veel sterkte met de spanning rond de operatie (ik heb even gegoogeld op icd)!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toffe kaart heb je voor Hans gemaakt. Goed idee zo'n bonnenboekje, vooral omdat je zelf ook mee kunt genieten. Dat zijn de beste cadeaus ;)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen