zaterdag 16 februari 2013

Happy Birthday

Hallo,

Even een momentje voor mijzelf, met mijn jarige dochter achter me. Ze zit in een stoel te lezen en mij van commentaar te voorzien...

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de voorraad, het idee heb ik ergens gezien op Pinterest, uitgewerkt op mijn eigen manier.
De cirkels zijn uit gestanst, designpapier uit het blokje van Blissful Blizzard.
De vlinders zijn gemaakt met de ponsen van Stampin'Up, Papillon Potpourri en het takje komt uit de stempelset Betty's Blossom. Op de vlinders heb ik pareltjes gemaakt met de Pearl pen.
De banner en tekst zijn van MFT.

Jullie een fijn weekend, gr-x-jes Mariken.



20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter Mariken, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, heel stijlvol. Gefeliciteerd met je dochter!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooie kaart! Gezellige dag verder met jarige Lot en nog een fijn weekend!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is super! Gefeliciteerd met de verjaardag van Lot.
    Fijne dag en feliciteer Lot van mij!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariken, wat een geweldig kaartje! Super mooi gemaakt!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariken,
    Gefeliciteerd met jouw dochter
    Je kaart ziet er heel mooi uit
    Een fijne verjaardag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart, met niet te veel details erop, mooi en rustig.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ten eerste: gefelicteerd Lot! Hopelijk heb je een leuke verjaardag! Dan: Mariken, wat een stijlvolle kaart! Erg mooi! Veel wit en toch heel veel te zien, knap!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Mariken...heel geschikt om restjes op te maken...gezellige avond voor Lot gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig mariken,gefeliciteerd met je dochter.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Mariken, erg leuke schets!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Mariken,
    Van harte gefeliciteerd met Lotte! Gaat het met Hans ook allemaal goed?
    Je kaart is mooi geworden het ziet er zo simpel uit maar volgens mij ben je er toch wel even mee bezig.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je dochter. Een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes Mariken!
    Super he dat Stampin Up!
    Ik heb vorige week een workshop bij Janneke gevolgd en dat was helemaal geweldig...
    Fijne zondag en nog gefeliciteerd met Lot!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beautiful!!! i love the die cut circles backed by the fab embossed circles...gorgeous papers and layout...great design!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuk kaartje, toen ik het zag had ik er meteen een idee mee, ik heb het dus gelift :) zie je vanzelf deze week op m'n blog verschijnen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow!! This is really stunning!! I just love those butterflies over the circle on your layout! :)

    BeantwoordenVerwijderen