maandag 11 februari 2013

Digi Sketch Challenge

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag is de eerste Digi Sketch Challenge, gesponsord door Scrappiness Designs.
Het thema is "Sent with Love" en we hebben een sketch. Je kunt ze allebei gebruiken of een van hen.
Neem eens een kijkje op het blog, het DT-team heeft alvast een paar leuke voorbeelden gemaakt.
Deze keer is Kelly de hostess. De Challenge loopt tot 24 februari. Als je meer informatie wil, ga dan even naar het Digi Sketch Challenge blog.
Het kaartje hierboven heb ik gemaakt met de card-kit van Scrappiness Designs.

Goodmorning,


Today we have the first Digi Sketch Challenge, sponsored by Scrappiness Designs. 
The theme is"Sent with love" and we have a sketch. You can use them both or one of them. Just take a look on the blog, the DT-members have made a few lovely examples yet.
This time, Kelly is our hostess. The Challenge will run until 24th February. If you want more information, go to the Digi Sketch Callenge blog.
The card above I have made with the card-kit from Scrappiness Designs.

Have a nice day, Mariken xx.

16 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaartje Mariken, schattig de egeltjes!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt lekker zitten knutselen met de card-kit from Scrappiness Designs! Die egeltjes zijn toch best wel lief? Vind die rode accenten op het blauwe kaartje mooi staan. En de schets is leuk. Wie weet...
    Groetjes vanuit Den Haag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Mariken, what a cute take on the sketch and you've used the kit really well. My favorite card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi mariken
    wat een leuke lieve kaart zo met die grappige egels en bijpassende tekst!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuke egeltjes. Je kaartje is heel leuk geworden
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een leuke kaart met de kit gemaakt, Mariken.
    Ik vond het weer heel gezellig en leerzaam vanmorgen....dank voor de gastvrijheid. Ik denk dat ik mijn kaartje woensdag plaats.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer mooi Mariken met een hele leuke digi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje! En wat een leuke egeltjes, gave sketch ook!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie hartjes mal en papier heb je gebruikt. Ik werk wel graag met een sketch maar, eh ik wil wel eens teveel, dus laat het even rusten.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieverd Mariken! Ik ben weg van die egeltjes, unieke romantiek vind ik dit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Mariken, ik vind hem helemaal super geworden. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend LIEF kaartje heb je gemaakt....en de egeltjes kijken zo verliefd naar elkaar!

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely Beautiful, great job.
    Hugs, Sony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great use of the elements from the kit.Super card.
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen