woensdag 31 oktober 2012

Big Hugs


Hey blogmaatjes,


Een hele maand weet ik dat ik een kaartje moet maken voor het Kleurenkaartenteam van Martina...en jawel hoor...gisterenavond was het zover! Ik had nog geen idee wat ik zou gaan maken, ben wat gaan snuffelen tussen mijn afdrukjes en kwam dit liefje tegen van Saturated Canary's. Ik blijf ze zo leuk vinden.
Colien en ik hebben samen de kleuren uitgekozen, oranje en grijs...niet eens zo gemakkelijk. Het blijft een uitdaging om met kleuren te werken die je normaal gesproken niet direct zou nemen.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Fabertjes, papier van Authentique, Die-namics, nietjes en oranje splitpennen.

Ga ook maar eens kijken bij het Kleurenkaartenteam, het is ieder maand weer een feestje om te zien hoe iedereen zijn best heeft gedaan om iets moois te maken, ik ben benieuwd!!

Dank je wel voor je bezoekje en de reacties, ik blijf het heerlijk vinden om ze te lezen!
Liefs, Mariken.


39 opmerkingen:

  1. Hallo mariken,wat een mooi kaartje met een hele leuke stempel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mariken wat een leuke en mooie kaart.Schitterend ingekleurd.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vroeg? Jij bent vroeg! Je last- minute kaartje is een hele leuke! Gaaf afdrukje van Satureted Canary en verder mooi papier. Leuk ook die oranje splitpennetjes in dat grijze papier.
    Tot straks, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken....een moeilijke, maar wel leuke kleurencombi...prachtig kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pff idd jullie hebben samen geen makkelijke kleuren uitgezocht. Maar het is mij gelukt om er iets mee te maken en jij ook! Wat een mooi kaartje, leuke digi en weer zo mooi ingekleurd.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gemaakt!!! Inderdaad een keer andere kleuren, maar erg leuk gedaan!!!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Mariken leuk joh deze kaart met de mooie stempel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is erg leuk en mooi gemaakt ! lekker stoer, je sentiment vind ik ook top ! mooi
    blij met je deelname,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje, mooi afdrukje (zeker geen grijze muis, haha) en zeer geslaagd in de (door Thom) gekozen kleuren!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk en lollig kaartje. Dat last minute werk is toch ergens goed voor geweest.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariken,
    wat een superleuk kaartje! Zou je niet zeggen dat je hem op het allerlaatst hebt gemaakt hoor!
    Je kleurwerk is ook weer helemaal tip top!
    En ja, volgens mij is het deze periode erg druk op scholen.....les het bij anderen ook. Wel tijd voor ontspanning nemen , hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gaaf afdrukje, mooi ingekleurd.
    Prachtige kaart.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Mariken,

    Het lijkt wel of iedereen boos op je is om de kleurencombinatie, want je kreeg nog geen enkele opmerking! ;o)
    Nu, ik wel hoor, ben fan van de oranje-grijze combinatie...
    En jouw kaart, daar ben ik helemaal fan van! Zo'n mooie stempelafdruk en het geheel is super!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie creatie en de kleuren prachtig verwerkt
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    Wat een mooie creatie voor het kleurenkaartteam. Een stijlvol geheel. De kleurencombinatie is goed gelukt.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi mariken
    ondanks dat je volgens jou er laat aan ben begonnen heb je er wel een topper van gemaakt
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook jij hebt een prachtig kaartje gemaakt Mariken...heel schattig afdrukje en mooi ingekleurd ook....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart en wat een stoere afbeelding.
    Helemaal leuk. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart en een te gekke afbeelding.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart met een heel leuk afdrukje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lastige kleurtjes had je samen met Colien uitgekozen!
    Jouw resultaat mag er zijn, heel mooi!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je missie is geslaagd Mariken!
    Lieve groetjes hennie, ook KKT.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een knappe kaart en een erg leuke stempel.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtig kaartje Mariken!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Mariken, ik vind je kaart prachtig geworden, het is je goed gelukt zo met het oranje en grijs. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gaaf Mariken! Mooi design en dat kleurwerk... erg mooi!! ik doe het je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Mariken,

    Whoo wat is dit een lief stempeltje en wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een erg leuke kleurcombinatie en wat een lief stempeltje.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo jij hebt een heel gaaf kaartje gemaakt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hihi, ik hoor het al, je lijkt mij wel, hier gebeurt ook altijd alles op het laatste moment. Gaaf kaartje, vind de digi ook superleuk.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog!!! En wat leuk dat je mijn boek hebt! Art Journalen... Ik kan zeggen: gewoon mee beginnen, maar dat is waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan. ;-) Maar als je tips wilt, vraag gerust en misschien kan ik er een filmpje over maken ;-p
    Leuke blog heb je hier!
    groetjes!
    Marieke Blokland

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel erg leuk.

    Leuke kleurencombinatie hoor!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een lieve kaart! Leuk om deze stoere kleuren zo lief te zien...
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen