woensdag 18 april 2012

Veel liefs...

Hallo!!!

En ook dit kaartje heb ik eergisterenavond gemaakt.De leuke sketch komt van Card Patterns.
Het afdrukje van Pure Innocence heb ik ingekleurd met Copics. Het designpapier is van Maja Design, ik blijf het zo'n mooi papier vinden. Onder het afdrukje heb ik een donkerblauw kantje geplakt en vastgeniet. Het meisje heb ik op een doily van Marianne Design geplakt.

Het kaartje heb ik afgemaakt met het tekstje: veel liefs...
En zo'n kaartje komt binnenkort vast van pas!

Veel gr-x-jes en tot blogs, Mariken.

25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en het afdrukje is geweldig ik heb ze ook nog liggen voor gebruik. Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een mooi kaartje geworden en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n lief kaartje! Mooi met dit afdrukje en het papier blijft inderdaad leuk! De sketch ligt hier ook klaar, vind em erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een dotje weer!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariken,

    alweer zo'n schatje! Schattig stempeltje en lief papier met die kleine blauwe hartjes.
    En zo'n kaart kan dan voor allerlei gelegenheden, dus komt zeker goed van pas....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk....euh, heb jij washi tape gebruikt in de rechter hoek????
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit is een schatje! Afdrukje, papier, doily allemaal helemaal leuk.
    Vanachter het bureau van mijn vader zeg ik:
    tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje! Stempel is echt een schatje! Inderdaad jammer dat we elkaar zaterdag niet gezien hebben...ik heb nog wel naar je gezocht! Volgend jaar maar doorgeven welke kleding we aan hebben ofzo..:-)
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi ingekleurd en wat een mooi kantje heb je gebruikt! Tof kaartje weer Mariken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt!!
    Ik zag dat jij ook mag komen kleuren bij Wenda, leuk!!! Ik ben ook 1 van de 4, ik heb er onwijs veel zin in!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gekleurd weer! Hij is erg mooi!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje en mooi kantje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik vind de sketch ook erg leuk. Misschien dat ik er morgen nog even mee aan de slag kan. Leuk dat je weer een PI-meisje hebt gebruikt, ze zijn zo lief!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel lief kaartje hoor!
    grjts
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi mariken
    een erg lieve en leuke kaart en gefeliciteerd dat je mag gaan kleuren bij wenda!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wie wil er nou niet zo'n leuk kaartje ? mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat istie toch mooi, Mariken....je hebt een goede keus gemaakt met het blauwe kant en dan zo stoer vastgeniet....leuk contrast!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Mariken,

    Leuke kaart heb je gemaakt :) we gaan elkaar binnenkort ontmoeten bij Wenda en ja, ik heb er ook erg veel zin in!
    Groetjes en tot gauw,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Mariken, leuk kaartje heb je gemaakt, grappige details zoals het nieten. Prachtige kleurtjes! mooi ingekleurd!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuk kaartje!! Je hebt ook prachtig papier gebruikt. Het stempeltje is erg leuk.
    Je oerhollandes kaart vind ik ook helemaal top!!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Mariken,what a sweet card its lovely. I am feeling much better now and am back viewing everyone’s creations. I love what you have been creating lately , fantastic work
    well done Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die stempeltjes van Pure Innocence blijven toch errug lief, wat een lievie weer! En wat een prachtig kant, staat heel mooi!

    Groetjes, Marie-Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is so sweet!! So glad you could play along with us on Card Patterns!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje , ik vind deze stempeltjes zo leuk..Bedankt voor het meedoen bij Cardpatterns

    BeantwoordenVerwijderen