zondag 22 januari 2012

With love x



Hallo allemaal,

Hier ben ik met een kaartje met een nieuwe digi van Saturated Canary. Deze digi's zijn echt mijn favoriet, ik vind ze zo leuk om in te kleuren.Ik heb het meisje ingekleurd met Dertwents.
Het designpapier is van Basic Grey, Kissing Booth, een hele mooie papierlijn.
Het kaartje heb ik afgemaakt met Die-namics, bloemetjes en een tekststempeltje.
 De sketch is van Carly, ik doe weer mee aan de Challenge. Ook aan de Challenge van Saturated Canary wil ik deelnemen.

De verjaardagen van de jongens zijn weer achter de rug en het was erg gezellig! Op naar de volgende 2 jarigen in februari, Hans en Lot. Wat een planning hè?

Gezellige dag en tot gauw, leuk dat je even kwam kijken.
xxx Mariken.

17 opmerkingen:

  1. Wat een beeldig kaartje, Mariken...wat leuk dat je weer meedoet met Sketches By Carly...ik ben ook met deze papierlijn bezig...hij is mooi hè?...jouw verjaardag valt wel op zo in z'n eentje!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje weer, Mariken! Die digi's blijven superleuk en je kleurwerk is weer fantastisch! Het is echt freubelweer, dus ik ga nog even lekker verder rommelen :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een echte Mariken! Deze digi is weer top, mooi ingekleurd!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Mariken, this card is just adorable! I love that sweet image and you did a beautiful job coloring her! Thanks so much for joining us over at the Sketches by Carly challenge. Good luck and I hope you will come back and play again!
    Hugs, Sarah Sketches by Carly Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Mariken, leuke digi is het weer!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh,wat een mooi afdrukje schitterend en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaart, Mariken! Het papier is inderdaad heel mooi van kleur en jouw kleurwerk is ook weer klasse.
    Tot gauw, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze is weer super! Mooi kleurwerk ook weer!
    En deze kleurencombi blijf ik ook erg leuk vinden.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje en ja ... planning is alles he :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hiyah mariken
    oh hun this is just superb! i love those gentle colours and the hearts.
    Thank you for sharing it with us over on the saturated canary challenge blog,
    hugs Lou xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mariken, deze is inderdaad een schatje! Prachtig kaartje als je 't mij vraagt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart ! heel mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje!!! Die digi's zijn écht geweldig hè!! Je hebt het super mooi ingekleurd zeg!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mariken,

    wat een leuk en lief kaartje is dit!
    Mooi met dat kraft en roze. Op een of andere manier staat het chique of zo.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mariken,
    Wat is het een mooi stempeltje en prachtig ingekleurd!
    Leuk papier heb je erbij gekozen!Een schatje om te zien....
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze kaart heb je ook prachtig gemaakt Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Mariken,

    Ik vind dit een super mooie kaart,
    en de d.stempel is zo lief je heb haar ook mooi ingekleurd.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen