maandag 16 januari 2012

Hugs & Kisses...


Hallo allemaal,

Vandaag lekker gewerkt en de kop van de week is er weer af!
Net heb ik dit kaartje gemaakt en ik wil graag meedoen aan de challenge van Anyone For Anya. De sketch heb ik daar vandaan.
Het afdrukje is van cc-Designs en is ingekleurd met Derwent potloden. Het hart is bewerkt met Diamond Glaze. Op het designpapier staat geen merk, geen idee wat het is, maar ik vind het wel tof papier.
Ik heb mijn Die-namic van MFT gebruikt, de aren zijn van Crealies. De bloemetjes van Papermania heb ik samengebonden met scrappersfloss en een hartje erop.
De tekst is gemaakt op de computer en met distress-inkt (antique linen) gekleurd.
Zo, dat was het voor vandaag...
Welterusten voor zo of straks en tot blogs,

Gr-x-jes Mariken.

13 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje Mariken, Succes met de Challenge!

    Groetjes,jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!!! Succes met de challenge!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en wat een leuk afdrukje is dit!!
    Tot morgen, ik duik ook m'n bed in!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi MAriken,

    wat een mooie kaart is dit! Leuke sketch en mooi dat gestanste in Kraft. Super tekst, mooi letters heb je ervoor gebruikt. Succes met de challenge!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaartje, Mariken! Nog even een stukje lezen in Vuurtorenwachter van Camilla Läckberg en dan ga ik ook naar bed.
    Tot morgen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf kaartje Mariken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een geweldige afbeelding, een super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi mariken
    wat een leuke kaart met een hele lieve afbeelding echt iets wat ook leuk is voor valentijn!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuk kaartje Mariken!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje is dit geworden!
    Groetjesn Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een schatje, Mariken.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind m geweldig
    leuk dat je meedoet met afachallenge

    janine dt afa

    BeantwoordenVerwijderen