zondag 8 januari 2012

Hoera...een jongen!


Hallo,

En hier nog een label, nu een voor een geboorte. Vanmiddag gaan Hans en ik naar een baby-borrel bij ons buurmeisje. Een beetje verlaat, ze heeft vlak na de geboorte van haar zoontje in het ziekenhuis gelegen en de moeder van haar man is vlak voor de geboorte overleden. Niet gemakkelijk voor hen!
De label is weer uitgesneden met de mal van Tim Holz, ideaal ding! Op de label heb ik nog een extra laag geplakt met witte cardstock, ge-embost met de Cuttle-Bug. De vlaggetjes met een mal van Crealies en de ovaal met een Nestabilitie.
De digi komt van Sassy Cheryl, ingekleurd met Derwents. Een tekstje van 'digi van Margriet', een beetje gekleurd met Distress-inkt.

Fijne dag en leuk dat je even een bezoekje hebt gebracht op mijn blog!
Gr-x-jes Mariken.

10 opmerkingen:

  1. een leuk kaartje ! welkom nieuw mensje ! en veel sterkte voor de ouders, hopelijk kunnen ze er nu toch wel wat van genieten
    grtjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh wat een prachtige label Mariken!
    Ook een heel leuk afdrukje heb je gebruikt.
    Veel plezier vanmiddag!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie label,heel mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudig, maar daardoor heel mooi label...wil je die stans woensdag meebrengen????...ik twijfel nl nog of ik hem wil aanschaffen...fijne zondag verder!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahhhhhh datis echt een lieve en schattige label.
    vind m prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig label, daar zullen ze wel blij mee zijn!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en wat een cutie van een stempel !

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi mariken
    een erg mooie en leuke kaart en die digi vind ik te gek!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is leuk geworden! Die mal van Tim Holtz lijkt mij ook wel wat...
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig labeltje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen