dinsdag 31 januari 2012

Have a Great day!


Hallo!

Vanavond hebben Margreet en ik heerlijk zitten freubelen. Ik had pakketjes klaargemaakt met verschillende digi's van Krista van Saturated Canary, cardstock, designpapier en een sketch, zodat we meteen konden beginnen.
Het designpapier is van Tilda en is aan 2 kanten bedrukt, volop keuze dus. De digi heb ik ingekleurd met Derwents. De tekst is gemaakt op de computer en het witte papier is gekleurd met Distress-inkt.
Margreet zal haar kaartje met dezelfde materialen ook snel op haar blog zetten en het is leuk om te zien hoe verschillend de kaarten zijn geworden. En zo-wie-zo is haar blog een bezoekje waard want ze maakt prachtige kaarten!

Welterusten...en tot snel weer,
gr-x-jes Mariken.

Sketch: Papertake Weekly

20 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje! Je hebt het haar prachtig ingekleurd! Het papier vind ik super mooi! Meteen toen ik de kaart zag, viel het me op. Ik heb dit papier al vaker in mijn handen gehad, misschien toch maar aanschaffen...

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke digi! Prachtig ingekleurd en ik ga nu ook maar eens kijken bij Margreet!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariken...het was weer heel gezellig gisteravond...je kaartje is in het echt heel erg mooi en op je blog komt ie ook prachtig uit!
    Ik heb er vanmorgen vroeg nog een tekst op gestempeld en er toch nog 2 bloemetjes aan toegevoegd...zal hem eind van de middag plaatsen (ben nu op mijn werk)....ik heb al weer zin in de volgende keer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdje Mariken ! Ik heb deze freebie ook meteen opgehaald, ik vind haar echt supercute !
    Ben benieuwd naar Margreet haar kaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een mooie combi. Het papier past super bij dit afdrukje en andersom, geweldig!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super mooi ingekleurd! Die haren zijn echt heel mooi gedaan. Kleuren ook heel mooi aangepast aan het papier!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart en superzzz ingekleurd!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mariken,

    ik ga zo eens even bij Margreet kijken. Het is altijd leuk om bij een ander een bezoekje te brengen.
    Jouw kaart is in elk geval hel erg leuk. De digi is leuk, maar het papier is ook mooi bij elkaar. Lekker vrolijk,

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje!
    Prachtig papier, de digi kwam ik op de blog ekef tegen als tip en heb ik meteen maar opgeslagen!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi mariken
    je hebt er een geweldig mooie en lieve kaart van gemaakt en die kleuren zijn super!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart en wat heb je het meisje PRACHTIG ingekleurd.


    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje, Mariken! Heel mooi papier en een super leuke digi. Zo'n scrapavondje met kant-en-klare pakketjes wil ik ook wel een keer ;)
    Tot morgen,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig, zo samen aan de freubel :) En inderdaad erg leuk dat er dan twee zulke leuke en toch weer verschillende kaartjes uitkomen, mooi! :D

    Groetjes, Marie-Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig kaartje!
    De stempel is super en wat gaaf ingekleurd!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje, Mariken. Echt leuk samen freubelen!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superschattig kaartje!! Gezellig he samen freubelen :-)

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Mariken, bedankt voor je bezoekje en je berichtje! Werd natuurlijk nieuwsgierig......je maakt zelf ook ontzettend mooie kaartjes en wat kan je goed uit de voeten met de potloden, super!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuk kaartje Mariken, supermooi papier, heb dit zelf ook. En die digi is prachtig ingekleurd!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieve kaart! Je stempel is fantastisch ingekleurd! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Mariken, wat een super kaartje en zo mooi ingekleurd, vind derwent ook heel fijn om te gebruiken.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen