zaterdag 14 januari 2012

En Wouter wordt 24 jaar!


Hey allemaal,

Voor Wout heb ik deze versie gemaakt. Hij studeert geneeskunde en zit in het 6de jaar. Volgende week begint zijn co-schap in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Kindergeneeskunde trekt hem erg, dat zou erg leuk zijn want zijn opa was ook kinderarts. Ik ben benieuwd en wacht af...

Prairy Fairy had geen dokters, maar dit lieve verpleegstertje is ook niet verkeerd. Ik heb haar ingekleurd met Copics en ik heb de bruine versie van het designpapier Dots&Stripes gebruikt. En natuurlijk zit er verbandgaas in de kaart verwerkt en een mini-rolletje verband. De cijfers van Tim Holz en het bloed in de spuit zijn bewerkt met Diamond Glaze. Een tekstje erbij en dan zorgen dat Wout zijn post vrijdag bij zijn ontbijt kan openen.

Vrijdagavond gaan we de verjaardagen van die twee vieren in Utrecht, we gaan met alle kinderen en aanhang eten bij Mej. Jansen. Dat vinden ze nooit verkeerd!
Morgen ga ik naar mijn nichtje Lieke in Breezand, haar 11de verjaardag vieren.

Fijne zondag en tot gauw,
Gr-x-jes Mariken.

16 opmerkingen:

  1. Hee Mariken, wat zijn leuk geworden, de kaarten voor jouw jarige mannen! Alvast gefeliciteerd en natuurlijk ook alvast veel plezier in Utrecht bij Mej.Jansen! Het is daar heel lekker en gezellig, dus ik kan me voorstellen dat iedereen zich daarop verheugd!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, deze is ook super! Mooie digi weer en leuk om hier verbandgaas en het rolletje bij te gebruiken! Alvast proficiat met beide boys en veel plezier bij de gezamenlijke verjaardagsviering!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gewledige kaart met een GEWELDIG leuk afdrukje.
    Veel feestplezier het weekend.

    gr annemarie en merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, weer zo'n te gekke digi! at leuk dat je telkens zo'n toepasselijke kaart maakt! Veel plezier in Utrecht en op de verjaardag van Lieke.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariken,

    wat een leuke kaart heb je voor Wouter gemaakt. Bijzonder he, dat sommige beroepen in families de voorkeur hebben. Prachtig beroep kinderarts!
    Fijne avond alvast gewenst met zij allen uit eten. Bij ons altijd een hoogtepunt! Geniet ervan,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi mariken
    wat een onwijs leuke en gave kaart en ja zo verpleegstertje is ook niet te versmaden:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOK deze is weer geslaagd! Feliciteer Wouter maasr van mij!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh deze is ook leuk en ook heel toepasselijk!!

    Fijne zondag verder,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een erg leuk aart Mariken en geweldig met het het rolletje verbandgaas. Super.
      Gr. Sinikka

      Verwijderen
  9. Een heel mooi kaartje Mariken, heel leuk met dat rolletje verband! Ook je vorige kaartje was prachtig!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie leuk en zo'n verpleegstertje voor een dokter in spe, moet kunnen!!
    Proficiat met hun verjaardag!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig verpleegstertje,echt komisch! Leuke kaart en mooi ingekleurd! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mariken,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik ben dus maar gelijk even bij jou blog gaan kijken... Wat een gave kaartjes zeg! Erg leuk! Ik ben gelijk volger bij je geworden en kom zeker vaker langs.

    Groetjes v Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mariken....zag nu dit kaartje pas.......lekker toepasselijk....maar ik vrees dat je niet goed gekeken hebt, want Prairie Fairy heeft een dokter Lewis in de collectie!...eet smakelijk en een fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey moeders, eindelijk ben ik dan op je blog beland, zal er vanaf nu geregeld op kijken, ik beloof het :) Het is inderdaad een prachtige kaart, hij heeft een prominente plek op m'n kamer gekregen. Verder bedankt voor het cadeau (ik kom het snel showen, bijvoorbeeld volgende week zaterdag?) en het lekkere eten. Tot snel, liefs Wouter

    BeantwoordenVerwijderen