donderdag 5 januari 2012

Lieke wordt 11 jaar...


Hoi,

Volgende week vrijdag wordt mijn nichtje Lieke 11 jaar. Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt, een digi met hond (zelf heeft ze een labradoedel, Lola), vandaar. Ik heb het afdrukje van Mo's Digital stamps ingekleurd met Derwents.
Het designpapier komt uit een Paper Pad van Basic Grey, Hopscotch.
De slinger heb ik gemaakt met een mal van Crealies, de letters met een stans van Tim Holz. Deze heb ik bewerkt met Diamond Glaze. Het kalendertje komt van Margriet Creatief (digi), tip van Ellen (Thanx). Ga zeker ook eens op haar blog kijken, ze maakt prachtige kaarten!

Met mijn verjaardag heb ik van mijn zwager en schoonzus een bon voor Elysium gekregen, morgen gaan Hans en ik heerlijk naar de sauna en daarna een dinerbuffet...

Bedankt voor jullie bezoekje en jullie leuke reacties, ik kijk er altijd naar uit om ze te lezen!
Gr-x-jes Mariken.

13 opmerkingen:

  1. wat een goeike ;) en dat kalendertje maakt het helemaal af

    groetjes,
    sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal je nichtje blij zijn met deze leuke kaart Mariken!...het geinige plaatje is mooi ingekleurd...morgen lekker samen genieten...tis jullie gegund!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, erg leuke digi en heel passend.
    Veel plezier morgen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuke kaart en een heel leuk motief. Dat ziet er namelijk lekker feestelijk uit.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi mariken
    wat een schattige kaart voor je nichtje en een erg leuke digi!!
    en veel plezier samen met hans, ja lekker eten hoort erbij ,nietwaar?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg mooi...
    en ook zo gaaf ingekleurd...
    een mooi totaalplaatje zo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje, heel leuk!
    Doe Hans de groeten en geniet ervan morgen!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een spontane, vrolijke kaart ! mooi !
    die kalender is superzzzz
    geniet,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje weer Mariken! Geniet ervan morgen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAt een superleuk kaartje!!! Geweldig leuke digi!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer zo'n schitterende kaart Mariken en lekker ontspannen morgen in de sauna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige stempel, mooi gekleurd. De vlaggetjes doen het prima.
    Geniet samen van de dag uit! En ik ga zo gelijk even op dat blog kijken.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mariken,

    wat een leuke kaart voor je nichtje! Superstempeltje! Daar zal ze vast net zo vrolijk van worden!
    en ja, gek is dat, he? De gezondheidszorg is een speciale tak. Toen ik de PABO ging doen had ik echt gedacht de zorg een keer vaarwel te zeggen, want ik vind ahum.....vond het super in het basisonderwijs. Maar ja, deze kans wilde ik niet voorbij laten gaan en toen ik het werd, moest ik wel even slikken, eerlijk is eerlijk. En ik zal zeker moeten wennen. Maar jongeren opleiden voor een beroep in de gezondheidszorg is toch geweldig!
    Ik hoop dat jullie lekker genieten en ontspannen in de sauna! Lekker einde van de vakantie!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen