woensdag 28 december 2011

Job 8 jaar!




Hallo!

Morgen is mijn neefje Job jarig. Hij wordt 8 jaar en dit kaartje is voor hem.
De digi is van Make it Crafty, ik had hem nog niet gebruikt, maar omdat Job rond de kerst jarig is, vindt ik dit nog wel kunnen, het is een feestelijke stempel, ingekleurd met Copics.
De teksten heb ik zelf geschreven, ik heb de online cursus van Lori Vliegen gedaan. Dat heeft alles te maken met letters, schrijven etc. Vroeger heb ik ook veel gekalligrafeerd en toen ik haar blog zag, was ik verloren. Ook doet ze veel met tekeningetjes en lijntjes, van alles waar ik van houd...
Het designpapier is van My Minds Eye, Fine and Dandy. Nog een sterretje erbij en de kaart kan bij zijn cadeau ( een tekenboek om dieren te leren tekenen, een dummy en potloden met verschillende hardheden. Job is gek op tekenen).

Direct gaan Hans en ik naar Antwerpen. Even over de kerstmarkt lopen, en langs de winkel van Elke Verschooten, biertje drinken, frietje eten bij Number One...wat wil een mens nog meer...

Jullie ook een fijne dag, tot gauw blogs en veel gr-x-jes, Mariken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten