woensdag 19 oktober 2011

With lots of love...


Hey allemaal,

Vanavond heb ik weer een digi uitgekozen van Krista, Peace and love hipster. Geweldig zijn ze! Dit meisje is ingekleurd met Derwent potloden.
Het designpapier is van de Maja-lijn, past super bij deze stempels. Ik heb aan Sandra advies gevraagd over haar lay-outs, papier uitsnijden, combineren en maar schuiven totdat het goed is. Dat heb ik dus nu gedaan, dank je voor de tip Sandra!
De bloemen en blaadjes zijn Die-namics van MFT en de knoopjesheb ik gemaakt met een malletje van Joy.

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken en welterusten voor zo!
Gr-x-jes Mariken.

6 opmerkingen:

  1. hoi mariken
    een schat van een kaart met een leuke afbeelding en prachtig papier!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariken,
    Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt! Heel leuk papier en het meisje is echt super..

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaauw, deze is heel erg leuk gemaakt !!! superzzz ! mooie kleuren, prachtig ingekleurd,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje ze is ook heel mooi ingekleurd.En de lay out is goed gelukt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww!!! Wat 'n superrrr mooi kaartje...prachtig ingekleurd en gave layout!

    Graag gedaan :-)

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen