zondag 30 oktober 2011

Veel liefs...


 Hallo allemaal,

Wederom een kaartje met een digi van Saturated Canary, Penelope and Posey.
Deze keer heb ik mijn Copics gebruikt, dat was even geleden.
Het designpapier komt uit een Paperpad van Kars, Country Rose.

Gisteren kreeg ik een triest bericht, de moeder van een jongen uit een klas die ik biologie geef, is overleden.
De kinderen uit zijn klas gaan allemaal een kaartje voor hem maken en die gaan dan in het doosje wat ik gemaakt heb.


Fijne zondagavond, bedankt voor je bezoekje en de reacties die ik altijd met zoveel plezier lees!
Gr-x-jes Mariken.

10 opmerkingen:

  1. De kaart is weer erg mooi. Karlijn vind het doosje geweldig!
    Groetjes Debby en Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, grappig afdrukje. Het doosje is mooi en ik hoop dat de leerlingen het nog mooier maken voor hun klasgenoot.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje! Wat een mooi idee, zo'n doosje en dan gevuld met kaartjes van je medeleerlingen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat erg als je moeder overlijdt. Daar moet je niet aan denken. Heel mooi dat je op deze manier iets voor die jongen kan en wil betekenen. Mooi doosje. Sterkte!
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt super leuke dingen! En bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog ;-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariken,

    ja, dat is zeker een heel triest bericht. Mooi dat je een doosje hebt gemaakt waar dan de wensen van klasgenoten in kunnen.

    Je kaart is trouwens schattig! Leuke kleuren.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijn idee om zo'n doosje te maken! Spijtig dat dit ook soms voor zulke nare dingen moet.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje en doosje Mariken.
    Wat vreselijk,arm kind zonder moeder verder.
    En die hebben ze zo hard nodig.
    Heel erg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heey mariken,

    het is een superlief kaartje geworden. het doosje is ook erg mooi.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariken, benvia het blog van Annette op jouw blog gekomen. Wat een leuke kaarten maak jij zeg. ben gelijk bolger geworden. Prachtig, de stempels zijn ook erg mooi ingekleurd. Zou ik wel willen verbeteren bij mezelf. Maar ja aldoende leert men,dus het zal mettertijd wel goed komen :-).Kom je een keer een kijkje nemen op mijn blog. Lijkt me gezellig. Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen