dinsdag 25 oktober 2011

Veel liefs!



Hallo!

Dank jullie wel voor de lieve reacties van gisteren! Met Hans gaat het goed, vandaag een rustig dagje voor hem, zijn arm is door de katheterisatie behoorlijk beurs (gaat door de pols, dat is nieuw, i.p.v. door de lies).

Vandaag heb ik dit kaartje afgemaakt. Een lieve digi van Krista heb ik ingekleurd met Derwents. Passen en meten met het papier van Basic Grey, Out of print. En mijn nieuwe Die-namics kwamen binnen en die heb ik meteen gebruikt.
De jacks aan de rechterkant van het afdrukje zijn gemaakt met de Cricut. Femke heeft me op weg geholpen met zoeken naar die mallen. De stans hiervan was nergens meer te krijgen, dus heeft Hans zitten prutsen en ze zijn gelukt. Leuk zijn ze he?

Vrijdag gaan we weer met ons scrapclubje freubelen bij Colien. We maken een kaart en de materialen die je gebruikt, gaan in een envelop. Vervolgens ruilen we enveloppen en gaan we aan de slag. Ik heb er heel veel zin in!

Dank je wel voor je bezoekje en de leuke reacties!
Gr-x-jes Mariken.

12 opmerkingen:

  1. Wat gebruik je de laatste tijd toch geweldige afdrukjes Mariken! Echt heel leuk! Ik zie je vrijdag, heb er ook zin in!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kaartje en superleuke digi!! Veel plezier vrijdag met het freubelclubje. Leuk idee trouwens om enveloppen met inhoud te ruilen onderling.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch kaartje weer, Mariken! Het is nog goed toeven in Limburg, maar zal toch ook nog aan het werk moeten als ik thuis kom. Ben nog aan het bedenken wat ik in de envelop ga doen...
    Nog maar een nachtje over slapen ;p
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken,

    sjonge wat gebeurt er veel in korte tijd. Fijn dat het met Hans beter gaat.
    En jij nog gefeliciteerd met je 50e verjaardag (ik volgend jaar november...)
    Je kaart is geweldig. Vooral het afdrukje en de kleurencombinatie. Heel mooi!!

    Groetjes en de freubelavond klinkt supergezellig!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart is het weer geworden Mariken en veel plezier een vrijdag bij Colien.

    Groetjes Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart met een GEWELDIG afdrukje , wat een lief dametje.
    Veel plezier met de enveloppen ruil LEUK!!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje en weer zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is weer helemaal leuk, Mariken....en je kleurwerk is prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart in serene kleuren! Goed gelukt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hi sweetie!! i love this!! i just got the linky tool situated on our SC challenge blog...could you please enter it-- bc I don't want you to miss out...she is so lovely...i want everyone to see!!!!...

    thanks hun! good luck:)

    muah!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is simply stunning sweetie, gorgeous work thanks for joining us at Saturated Canary this time hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen