zaterdag 15 oktober 2011

Sending hugs...


Hallo allemaal,

Na een hele drukke week heb ik weer tijd om een kaartje te plaatsen. Gisteren zijn Hans en ik lekker naar de sauna geweest, even onthaasten en tot rust komen, en dat was heerlijk. Morgen gaan we met Thom en Lot en aanhang naar Blijdorp, dat is lang geleden en ik vind het zo leuk dat ze nog meegaan, 17 en 21 jaar! Beestjes kijken blijft tof.
Dit kaartje is voor een vriendin van ons die het op dit moment heel moeilijk heeft.
De digi is van Krista, ik vind ze prachtig en ze zijn superleuk om in te kleuren, deze keer weer met Copics. Het designpapier is van Eline's Winterhuis.
De hartjes zijn gemaakt met die-namics van MFT en het labeltje is een digi van...ik weet het niet meer.

Jullie morgen ook een fijne en zonnige dag,

Gr-x-jes Mariken.

9 opmerkingen:

  1. Supergaaf kaartje, Mariken.
    Ik heb ook een aantal digi's aangeschaft van Saturated Canary / Krista :)
    Fijn dat je gisteren even hebt kunnen ontspannen na zo'n heftige week.
    Geniet ervan morgen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariken,

    wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik vind de kleuren heel mooi gekozen. D estempel is erg leuke n je hebt hem prachtig ingekleurd. Altijd fijn om een kaart te krijgen als je het even niet zo makkelijk hebt. En een zelfgemaakte doet dan extra goed.
    Geniet van de mooie zondag in Blijdorp!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart ! zal ze wel fijn vinden om te krijgen ! nog een hele leuke dag gewenst !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf is je kaart, wat een leuke digi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi mariken
    wat een toffe kaart en zo mooi ingekleurd geweldig!
    en nog een hele fijne dag
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een keitoffe kaart, kleurencombi is geweldig en super ingekleurd en die digi is ook al zo'n kanjer...

    Nog een fijne dag,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje! Super leuke digi.. Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kaart vind ik het geworden Mariken en die digi's zijn inderdaad erg leuk.

    Groetjes Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een prachtige kaart Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen