zaterdag 8 oktober 2011

Receptenboeken









Hey allemaal,

Mijn moeder kon erg goed koken. Als ze lekkere recepten had, schreef ze ze voor mij op en zo heb ik er heel wat verzameld.
Ik heb al de recepten die ik had, uitgeprint en in 3 schriften geplakt, voor mijn zusje en mijn broers.
Op de eerste pagina staat Gillian de kokkin voor mijn zus en bij de mannnen heb ik Lewis de kok geplakt.
Het designpapier is van Eline's Huis en van Basic Grey, Granula.
De kaarten heb ik wat verder opgeleukt met bloemen en hartjes van MFT.
Ik hoop dat ze het leuk vinden, morgen gaan we naar het hoge Noorden om de verjaardagen te vieren.

Tip van Margreet: Challenge van Fairy Fun Friday's.

Jullie gezellig weekend,
gr-x-jes Mariken.

16 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan, Mariken! Mooi om alles zo bij elkaar te hebben, toch dierbare herinneringen. Veel plezier in het hoge noorden :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeeel erg leuk, jammer dat er geen papa's recepten zijn he ? misschien een idee ?
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooi en leuk idee! Hopelijk zijn de recepten ook heerlijk en hebben jullie morgen een gezellige dag met elkaar!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er geweldig uit Mariken....als ik jou was zou ik Gillian plaatsen voor de challenge bij Fairy Fun Fridays....veel plezier in het hoge noorden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariken,

    dat is nog eens origineel, zeg! Wat leuk om cadeau te geven! De stempels zijn geweldig voor ene recepten boek. Wat mooi dat het recepten van jullie moeder zijn. Dat maakt het niet alleen een grappig cadeau, maar ook een heel waardevol cadeau! Fijne dag!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi mariken
    wat een gave boekjes heb je gemaakt en erg leuk om zoiets als recepten van moeder te bewaren,helemaal top!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke receptenboeken heb je gemaakt.
    Leuk idee!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig gemaakt Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariken, wat leuk dat je dat zo gedaan hebt ziet er geweldig uit je broers en zus zullen er vast blij mee zijn.

    Groetjes Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hele leuke kaartjes!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariken...ik zag dat je je kaartje had geplaatst op het FFF blog, maar toen ik het aanklikte, verscheen alleen de kaart en niet je blog...als ik jou was, zou ik gewoon je hele post plaatsen, want zo kan niemand van FFF je bezoeken en ding je dus niet mee naar de prijzen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhh you did such a wonderful job with Roberta's little chef images! Amazing coloring and such cute cards! Thanks for joining us at "Fairy Fun Fridays" for our Sugar & Spice & Everything Nice challenge! Good Luck! :D

    Hugz,
    xx Tracey/FFF-DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee om je zus en broers hiermee te verwennen !

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee! Ze zien er superleuk uit!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mariken

    Wat een leuk idee zeg!
    Heel leuk gemaakt ook,en denk dat je broers en zussen dit wel zullen waarderen.
    Je kaartje hieronder en natuurlijk ook je andere kaarten vind ik super!
    Leuke vrolijke kleuren,en iedere kaart is leuk om heen te kijken.
    Top!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mariken, you did a beautiful job with your Chef Lewis and Chef Gillian. Thank you for joining us at FFF, we look forward to seeing your future creations.

    BeantwoordenVerwijderen