vrijdag 28 oktober 2011

Het kaartje in de envelop...




Goeiemorgen allemaal,

Vandaag is onze scrapdag bij Colien.
En dit is het kaartje wat ik heb gemaakt, het zit in de envelop met alle materialen die ik heb gebruikt o.a. 2 verschillende kleuren cardstock en 3 designpapiertjes, allemaal 14x14 cm. Ik ben benieuwd wie mijn envelop krijgt en wat er van de spullen gemaakt wordt...En wat zit er in het envelopje wat ik ga krijgen??
Eerst gaan we lekker aan de freubel, lunchen, nog even shoppen bij de Scrapheap en daarna gaat Debby mee naar mij en eten Hans, Deb en ik nog samen. Heb alvast gekookt, groentesoep en moussaka.

De digi is van Krista en heet 'Let it rain'. Ik heb het meisje ingekleurd met Derwents. Het designpapier is van Tilda en is aan twee kanten bedrukt. Zo kan degene die mijn envelop krijgt, kiezen uit verschillende designs.
Bloemen van MFT, jacks, een tekst en een labeltje maken mijn kaartje af...
Wordt vervolgd...

Gr-x-jes Mariken.

11 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje en wat is je afdrukje schitterend ingekleurd!!

    groetjhes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart en erg mooi van kleur!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje, Mariken! Vond em in het echt nog mooier!! Gezellig dat jullie er allemaal waren. Veel plezier nog en eet smakelijk zometeen :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken,

    wat een gave kaart en wat heb je het prachtig ingekleurd met derwents. Als ik het zo lees hebben jullie en superleuk dagje gehad!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was echt een gigantisch leuke kaart! De kleurencombi blauw/roze is top! Enne... ik heb er een nieuwe verslaving bij, want wat zijn deze afdrukjes leuk om in te kleuren! Mijn kaart ga je ook snel zien! Het was weer gezellig Mariken, tot gauw!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is simply stunning sweetie, gorgeous work thanks for joining us at Saturated Canary this time hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij wordt met de dag beter! Wat een mooie kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kaart is inderdaad super en ik heb plezier gehad in het werken met de materialen uit de envelop. Het afdrukje is inderdaad gaaf. Erg leuk om te kleuren! Ik zal een dezer dagen mijn kaart even showen.
    Het was super gezellig!!!
    Groetjes Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariken,
    Leuk dat we elkaar vanmorgen getroffen hebben bij de Scrapheap. Je hebt inderdaad meteen gekeken thuis. Ik ben eerst nog even met de hond uitgegaan. Wat een mooie kaarten heb je op je blog staan. Ik ben natuurlijk ook jouw volger geworden. Hoop ook een keer zoveel volgers te krijgen.Ha ha. Wie weet...:-)
    lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so beautiful! love the card's composition!

    thanks for joining in our challenge!! so excited to have you!:)

    have a lovely week!:)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen