donderdag 22 september 2011

50 jaar!


Hey allemaal,

Hier ben ik, met mijn brandweerman. Deze kaart heb ik gemaakt voor de vader van het vriendje van Lot. Hij wordt 50 jaar, een maand eerder dan ik.
De digi van Fairy Prairy vond ik wel stoer, en als je 50 wordt, ligt er nog een wereld aan mogelijkheden voor je open....brandweerman worden misschien???
Het designpapier is van Basic Grey, Out of print, ik vind de kleuren erg mooi. De doily heb ik gemaakt met een stans van My Favourite Things, dit zijn echt superfijne mallen.De knoopjes heb ik gestanst met de malletjes van Joy en een stukje scrappersfloss erdoorheen. En tot slot heb ik een label gemaakt met tekst.

Vanavond gaan Hans en ik naar de voorstelling Mannen komen van Mars en Vrouwen komen van Venus. We hadden mazzel want er zijn 2 plaatsen vrijgekomen, eigenlijk was het uitverkocht. Lekker ff een avondje uit!!!
Jullie ook een gezellige avond en tot gauw,
gr-jes Mariken.

8 opmerkingen:

  1. wat blijft hij leuk !!! enorm tof gemaakt
    grtjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is stoer, erg leuk kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke brandweerman! Geniet van jullie avond!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken,

    wat een enig kaartje! Superleuke stempel. EN zo vrolijk.
    Leuk dat je nog naar de voorstelling kon. Ik ga er ook heen, maar bij ons is dat pas in het voorjaar. Was het goed?
    Je vroeg of ik het niet druk met 2 banen en 5 kinderen. Ja, best wel, maar ik werk maar heel weinig in de zorg. Mijn hoofdbaan is het onderwijs. En daarbij kan ik goed plannen en wat huishouden betreft ben ik geen perfectionist ;-) Een huis heb je om in te leven en niet om ten toon te stellen.....

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi mariken
    een erg leuke en mooie kaart en toch ook stoer met die brandweerman!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje. Erg grappig dat brandweermannetje.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig brandweermannetje Mariken
    Je kaartje is errug leuk zo.
    Hoop dat jullie een fijne avond hebben gehad!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen