donderdag 24 maart 2011

With love...


Hey scrapvriendinnen,

Gisteren een heerlijk avondje gefreubeld met Colien en Esther bij Sanne. Dat is echt een ontspannend avondje uit.
Dit kaartje heb ik gemaakt, Colien en Sanne hadden allebei de sketch van Alles met en over kleuren met Derwents uitgezocht. En dit heb ik ervan gemaakt.
Het afdrukje is van Kraftin Kimmie en is uiteraard ingekleurd met Derwents.
Het designpapier komt uit een Paper pad van Basic Grey.
Het tekststempetje is van Whimsey Stamps.
Kijk ook maar eens bij de dames hierbovengenoemd. Als het goed is komt dezelfde sketch binnenkort voorbij, maar het zijn weer vier heel verschillende kaarten geworden.
Nu ga ik uit mijn collectie een kaartje uitzoeken voor mijn jarige schoonzusje, waar we zo heen gaan.
En morgen ga ik op school een workshop scrappen geven aan leerlingen van de derde klas. Ze hebben CKV(culturele) week en mogen workshops uitkiezen. Ik heb er echt heel veel zin in.

Fijne avond en tot gauw weer, gr-jes Mariken.

8 opmerkingen:

  1. Wauw, je hebt er weer je werk van gemaakt hoor!
    Hij is geweldig mooi!! Leuke sketch hebben jullie gebruikt. Je hebt het prachtig ingekleurd.
    Ik wou dat ik op school een workshop scrappen had gekregen... zo leuk!!
    Veel plezier alvast.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi geworden. En veel succes morgen met de leerlingen! Zal wel weer gezellig worden!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb em al 'live' gezien, maar wil toch even kwijt dat ie prachtig geworden is! Die van mij komt morgen in beeld, zo anders...
    Veel plezier morgen met de derdejaars, ben benieuwd wat de jongens ervan maken ;p
    Misschien loop ik nog even binnen...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart en mooi de sketch gebruikt, bedankt voor je deelname bij derwent
    de volgende keer alleen naar je bericht linken en niet naar je hele blog, bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk kaartje, zeg. Prachtig papier en een grappige stempel :-))
    Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen