dinsdag 15 maart 2011

Sweet bunny...



Hallo allemaal,

Gisterenavond heb ik dit kaartje gemaakt n.a.v. Friday sketchers.
Het digistempeltje van Meljen's Designs heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Lief stempeltje he?
Het designpapier heb ik uit een blokje van Kaiser Kraft, Bubblegum Hills collection.
Verder heb ik zitten zwoegen op mijn roosjes, echt een geduldwerkje. Ze zijn gemaakt met de ponsen van Joy (voor paperblossom). De afzonderlijke bloemetjes zijn wat gekleurd met een stempelkussentje, daarna gebold met een bolpen en vervolgens in elkaar gelijmd. Het leuke is dat je ze kunt maken van bijpassend papier. Wat vinden jullie ervan??

Gr-jes en tot gauw, Mariken.

9 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje hoor!!! En dat maken van die bloemen is nog een hele klus hè? Mij lukt het ook nog niet zo.

    Groetjes marjolein
    http://marjoleincreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje, ik vind 'm zo lief!!!!
    In het begin vond ik de zelfgemaakte roosjes heel leuk, tot je er zo'n 40 gemaakt hebt...
    Ik vind het inderdaad heel leuk dat je het met je bijpassende papier kan doen. Het blijft een beetje oefenen en plots ben je ermee weg. tip: kijk eens goed hoe gekochte roosjes in elkaar zitten. Ik vind dat het helpt om er zo eentje naast mij te leggen.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een lief kaartje geworden. Hele leuke afbeelding en leuk ook dat je hem scheef erop hebt gezet. Ja, zelf gemaakte bloemen kunnen er wat van...niet altijd even makkelijk, maar een uitdaging.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken,

    Wat heb je een schattig kaartje gemaakt. De zelfgemaakte bloemen zijn erg leuk! Ik heb er ook zelfgemaakt (zie je morgen), maar ik vind die van jou ook erg goed gelukt!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig papier! Heb ik ook laatst gekocht, kon de verleiding niet weerstaan ;-)
    En de kaart is super! De roosjes zijn mooi geworden.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vrolijk kaartje je zelf gemaakte bloemen zijn schitterend dat zwoegen heeft wel zijn vruchten afgeworpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een lief kaartje geworden, mooi papier en afdrukje! Je bloemen zijn goed gelukt, hoor!
    Geniet van je vrije dag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi mariken,
    ben blij dat je je hebt ingeschreven in het kleurenkaartenteam ! tof ! Je hoeft nu niks meer te doen, alleen je kaart tijdig op je blog zetten en een link naar mijn blog voor de deelnemers of alle deelnemers kopiëren in je bericht, de rest doe ik...
    leuk ! nog iemand nieuw bij !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariken, wat een leuke kaarten maak je. Ik ben volger geworden. Welkom in het kleurenkaartenteam. Het is echt leuk!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen