zondag 13 maart 2011

Relax!



Met carnaval waren er een stel vriendinnen van Lot. Ze zagen mijn kaarten en toe begon het: mijn moeder is binnenkort jarig....Deze kaart is voor de eerste moeder. Zo'n kaart heb ik een tijdje geleden bij Debby gemaakt en dat moest hem worden.
Ik heb dus hetzelfde afdrukje en tekst gebruikt. Ook het designpapier van Basic Grey, Marjolaine, maar wel andere designs. In plaats van bloemen heb ik vlindertjes gebruikt, dat is ook wel relax-ed, vind ik.

Gr-jes Mariken.

5 opmerkingen:

  1. Ze is erg mooi geworden! En ik blijf fan van dit papier!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart hoor! Je andere creaties zijn ook héél leuk daarom ben ik meteen volger geworden!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer allemaal leuke kaartjes gemaakt! Goed bezig! Werk ze weer!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk kaartje met inderdaad een relaxed afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zit er inderdaad relax-ed bij!
    Leuke kaart is het weer geworden, leuk dat je 'op bestelling' gaat werken :)
    En we moeten weer aan de slag, dus tot zo!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen