zondag 13 maart 2011

Marvin met lekkers...

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer, met een nieuwe Marvin. Ik ga weer een poging wagen met de challenge bij de Stamping Bazaar.
De opdracht is: Monochromatic. Niet zo gemakkelijk om een hele kaart in een kleur te maken, maar wel een uitdaging.
Marvin is ingekleurd met Derwent kleurpotloden. Zijn lolly is glimmend gemaakt met Diamond Glaze.
Het designpapier heb ik uit een vintageblokje van Action. Ik heb het papier bewerkt met de distresser en de randjes gekleurd met distressinkt. De harten (Creatables van Marianne Design) zijn gemat op designpapier. De swirls zijn van Crealies. Verder heb ik de kaart versierd met allerlei bruine accenten: touw, lint, een gehaakt bloemetje, gebroken witte bloemen, met distressinkt wat gekleurd en een label met tekst.
Jammer, de vakantie is bijna voorbij en morgen ga ik weer aan het werk.

Gezellige avond allemaal, gr-jes Mariken.

6 opmerkingen:

  1. MMMMMMM, yummie !!! wat mooi zier er erg lekker en mooi uit !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg!! Ik kan me best voorstellen dat het niet gemakkelijk was om het in 1 en dezelfde kleur te maken maar het resultaat is wel geweldig!! Het straalt rust uit en is prima afgewerkt! Het stempeltje is zooo cute!! Prachtig ingekleurd ook.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt je monochroom kaartje...lijkt me idd niet makkelijk om te maken. Wat een leuk afdrukje heb je gebruikt.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a truly beautiful card, we love everything about it and your colour of the image Marvin with toffee apple is wonderful. Fabulous!!! Thank you so much for joining us this time at The Stamping Bazaar and hope to see you again next week.
    Love and hugs
    Susan and Emma
    DT Co-ordinators
    The Stamping Bazaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOWEEEEEE.... Oh this is SUPER-SPECTACULAR! I love those yummy shades of Hmmmm, Caramel? LOL Marvin never looked so cute... I know I say that, but Man that little guy is a sweetie, and you've done a BEAUTIFUL job with your card!
    Thanks so much for playing along with us at The Stamping Bazaar this week, we hope to see you playing again next week.
    Hugs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen