dinsdag 8 maart 2011

Lili of the Valley



Hoi allemaal,

Yes...mijn stempeltjes van Lily of the Valley lagen vandaag in de brievenbus, en wat zijn ze leuk! Even uitproberen dus!
De sketch is van het challengeblog van Lily of the Valley, een goede reden om deze uit te proberen en mee te doen aan hun challenge.
Het designpapier is van Eline's huis, ik blijf het prachtig papier vinden. het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
De bloemetjes zijn gemaakt met een mal van Crealies en de kleine blaadjes heb ik geponst met een ponsje van het Kruitvat.
Het tekststempeltje "liefs" is een clearstempeltje van Punch-it.
Zo, nu ga ik weer verder met de catering. Lot viert haar verlate verjaardag. Alle meiden zitten hier in carnavalspak uitgedost, lekker pizza, bitterballen, broodjes kroket etc. te eten en daarna gaan ze voor de laatste avond los!

Gr-jes Mariken.

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat is deze leuk!
    Ben benieuwd welke stempeltjes je nog meer hebt, deze is een schatje!
    Je ovale stansen komen goed van pas bij deze sketch, komt goed over.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden Mariken!
    En inderdaad een schattig stempeltje!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje! Super leuke sketch trouwens, ik vind hem erg orgineel. En het nieuwe stempeltje is toch echt wel een schatje!!
    Prachtig ingekleurd ook.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is die leuk heb me ook over de layout gebogen maar het werd niks deze is super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so sweet, a great take on this weeks sketch.Thanks for taking part in this weeks LOTV Challenge!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen