woensdag 2 maart 2011

Just for you!



Zaterdag is er weer een jarige! Jacques, het zoontje van vrienden van ons, wordt 10 jaar! Een jongenskaart dus. Dit designpapier van Stella and Rose heb ik net gekocht in het winkeltje 't Bezig Bijtje bij mij in de buurt. Prachtige papierlijn en erg stoer!
Het stempelafdrukje van Dustin Pike heb ik ingekleurd met Derwentpotloden.
De sketch is van Creamiep en aan de Challenge van maart wil ik meedoen met deze kaart. In plaats van bloemetjes heb ik knopen geplakt, swirls en een tekstje erbij.

Tot gauw weer, gr-jes Mariken.

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Mariken. Vooral een stoer plaatje. En mooie kleuren papier. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt met Colien. Hopelijk kun je ook! Zou gezellig zijn.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Mooi papier zeg! Succes met de challenge!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart, Mariken!
    Die past wel bij een stoere jongen.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je kaart is echt prachtig geworden zeg!! Heel mooi jongenspapier en een super leuk afdrukje met een draak! Leuk!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een stoere kaart, idd hele mooie papierlijn is dit!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is inderdaad een hele mooie papier lijn. Leuke afbeelding ook.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Morgen staat er, bij de kalender van april, iets leuks voor je op mijn blog.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Hai,

    Wat een leuke kaart! Heel geinig, mooie kleuren ook. Dank je wel dat je mee doet aan de challenge.
    Mare..... kijk nog even bij de tekst van de Challenge. Je hebt niet rechtstreeks gelinkt naar je bericht van je kaart maar naar je blog.
    Als jij deze maand nog 10 kaarten gaat maken, dan kunnen wij de kaart niet meer terug vinden ;)
    Ik ga dus je link verwijderen en plaats hem even opnieuw en dan rechtstreeks naar je kaart bericht. Dit staat uitgelegd in de challenge van maart.
    (ik kan het ook wel doen, maar dan leert men het zelf niet).
    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai hai,

    Je hebt niet opnieuw geprobeerd je kaart te plaatsen.
    Dit is de link die je moet gebruiken voor je kaart: http://scrapcolour.blogspot.com/2011/03/just-for-you.html#comments .
    Als je deze invult dan doe je echt mee met de challenge.
    Zou jammer zijn als je hierdoor niet mee doet.
    Daarom kom ik nog een keertje bij je kijken.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen