dinsdag 8 maart 2011

En...weer een award!



Een dubbele award zelfs, van Colien en Sanne! Dank je wel allebei! Ik ben er blij mee.
Het is de bedoeling dat je de award aan 15 mensen doorgeeft en 7 dingen over jezelf vertelt. Gisteren vond ik dat al moeilijk en nu mag ik nog een keer...

1. Ik ben geboren in Tilburg, maar daar heb ik maar 2 jaar gewoond.
2. Mijn jeugd heb ik, samen met mijn 2 broertjes en zusje, in Oosterhout doorgebracht.
3. Mijn vader was daar kinderarts en ik vond het geweldig om met hem mee te gaan naar de kinderafdeling om te kijken hoe hij de kindertjes beter maakte.
4. Zelf ben ik later fysiotherapie gaan studeren en heb zwangerschapsgymnastiek gegeven.
5. Veel later ben ik de verkorte opleiding aan de PABO gaan volgen, ben het basisonderwijs ingegaan. Met 42 jaar werd ik te oud bevonden voor een vaste baan en ben ik les gaan geven in de jeugdgevangenis.
6. Daarna ben ik biologie gaan geven op een VMBO school. Mijn uitzicht op de wei met schapen is beter dan de muren met prikkeldraad in de gevangenis.
7. Ik heb 3 kinderen waar ik heel erg trots op ben: Wouter, Thom en Lot, 2 kinderen die ik er bij heb gekregen: Chris en Adriaan, en een schat van een man, Hans.

Dat was ie dan!!

En nu een aantal mensen die ik graag een award wil geven:

1. Sinikka.
2. Deborah
3. Marley
4. Janneke
5. Annemarie en Merit
6. Anne-Marije
7. Nicole
8. Durvina

Fijne avond allemaal en ik vind het leuk dat je even op mijn blog bent komen kijken!
Gr-jes Mariken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten