woensdag 30 maart 2011

Een witte kaart...






Hallo allemaal,

Zo, mijn witte kaart voor het Kleurenkaartenteam is af. Ik heb er behoorlijk mijn hersenen over gepijnigd hoe ik dit zou moeten aanpakken. Kijk even op het blog van Martina, daar komen vandaag nog veel meer kaarten in het wit.
Het stempelafdrukje van het beertje (Fizzy Moon, Celebretions), gekocht op de beurs, heb ik licht ingekleurd met mijn Derwents. de bloemetjes zijn wit, maar heb ik wel bewerkt met stickels.
Alle witte cardstocks heb ik ge-embossed met de Cuttlebug om toch voldoende variatie te krijgen in de verschillende stukjes papier.
Linksboven in de hoek heb ik opengewerkt lint en een veertje met scrappersfloss aan elkaar geknoopt en gelijmd.
En uiteindelijk heb ik een ticket (gemaakt door Femke) rechtsonder op de kaart geplakt.
De bloemetjes heb ik met de mallen van Joy uitgesneden en in het midden heb ik 3 pareltjes vastgemaakt.

Wat zouden de anderen van het Kleurenkaartenteam gemaakt hebben? Ga maar eens kijken.
Hier zijn de blogs:
 -Martina
-
Ageeth
- Sjoukje
- Joanne
- Sandra
- Marijke
- Manuela
- Yvonne 
Anneke
- Lia
- Diana
Chantal
- Kimmie
- Pia
- Bep
- Hilde
- Monique
-
Mariken
-
Christa
-
Arina 
- Christine
- Rosina
- Karen
- Marian
- Aleida
- Evi
- Liv
- Saskia
- Sanne
- Brigitte 
- Jaimie 
- Margo
- Sonja

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:
Friday Sketchers: sketch.

Gezellige dag iedereen,
Gr-jes Mariken.

23 opmerkingen:

  1. heeeeel mooi gemaakt ! super !
    bedankt om weer mee te doen ! hopelijk ben je volgende keer ook van de partij ? nog een fijne dag,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk resultaat zo.
    Schattig stempeltje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke en mooie witte kaartje
    en erg leuk resultaat en zo schattig stempeltje

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi geworden, hoor! Ik vond wit ook best lastig, gebruik ik al bijna nooit. Maar de sketch was leuk om te gebruiken! Je stempelafdrukje is super en geweldig ingekleurd!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje is het weer geworden wit lijkt me best moeilijk maar hij is echt mooi geworden
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het prachtig hoor!
    Zo schattig!!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook jouw kaartje is erg mooi geworden.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof kaartje met een erg leuk afdrukje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje en wat heb je een ontzettend lief afdrukje gebruikt!
    Geweldig!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariken,

    Mooi kaartje heb je gemaakt en dat stempeltje is ook leuk.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap werk hoor! schattig stempeltje trouwens!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mariken;

    Wat een leuk kaartje!
    En het stempeltje is ook erg schattig!
    Super leuk gedaan.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Mariken,

    Wat een lief kaartje ség !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is geweldig, leuk die schattige beer!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk kaartje en je afbeelding is superschattig en tof ingekleurd.

    groetjes,
    Sonja
    http://scrapadoe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gedaan Mariken! Wat een mooi kaart! Die met het papier van Eline's Huis ook!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke witte kaart is het geworden. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is je kaart supermooi en chique
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ook een super mooi kaartje Mariken....leuke details erop gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh wat een schatje zit er op die mooie witte kaart :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh this is so cute, gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen