zondag 6 maart 2011

Award gekregen!


Wat een leuke verrassing, van Sanne heb ik een award gekregen! Maar nu komt een moeilijke klus, ik zal 8 dingen over mijzelf moeten vertellen, daar gaat-ie dan!

1. Praten over mezelf gaat me niet goed af. Ik sta zeker niet graag in het middelpunt van de belangstelling.

2. Graag ben ik bezig met mijn passie, scrapkaarten maken. Ik merk dat ik altijd wel iets nodig heb waar ik mijn creativiteit in kan uitleven.

3. Ik werk op een VMBO school en geef het vak M&O (biologie, verzorging en EHBO).

4. Het lesgeven aan de leerlingen en het mentor zijn vind ik erg leuk, maar een hele fijne bijkomstigheid is dat ik heel veel lieve collega's om mij heen heb. Met mijn collega en scrapmaatje Colien trek ik ook buiten schooltijd graag op en freubelen we samen.

5. Via Colien heb ik Sanne en Esther leren kennen. Inmiddels hebben we samen al hele gezellige scrapavonden achter de rug. En nu moeten we er nodig weer eens een plannen!

6. In 2004 ben ik, samen met Hans, een tweede leven begonnen. Met 2 zonen van hem en 2 zonen en 1 dochter van mij hebben we samen een groot gezin.

7. Een paar maanden geleden ben ik begonnen (samen met Evi uit Vlaanderen in mijn oren) met hardlopen. Inmiddels loop ik best een aardig stukje en daar ben ik trots op.

8. Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties op mijn blog. Dat vind ik altijd weer hartstikke leuk.

Graag wil ik deze award doorgeven aan de volgende 8 mensen, omdat ik hun blogs erg mooi, origineel en creatief vind!
1. Sinikka
2 .Marley
3. Janneke
4. Durvina
5. Annemarie en Merit
6. Martine
7. Anne-Marije
8. Nicole

Veel gr-jes Mariken.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Mariken,

    Wat een verassing!
    Bedankt dat ik de award van je krijg.
    Ik ga hem natuurlijk op mijn blog plaatsen, maar ik ga hem niet doorgeven, en dit om de reden dat ik hem iedereen gun en ik geen keuze kan maken.
    Maar dat betekend zeker niet dat ik er niet blij met ben, want dit is weer een stuk waardering voor mijn werk!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom morgen nog maar eens kijken!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je award. Wat leuk dat je hem aan mij doorgeeft. Dank je wel! Hij staat al op mijn blog.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen