zondag 20 maart 2011

Anniversary



Hallo allemaal,

Helaas is het weekend weer bijna om. Wat heb ik genoten gisteren in Den Bosch, veel gezien en teveel gekocht...Maar ik ben er wel blij mee!
Met dit kaartje doe ik mee aan de Challenge van de Stamping Bazaar en het thema is "Anniversary". Altijd handig om deze kaart te maken want we hebben jarigen deze week.
Het stempeltje van het olifantje is ingekleurd met Derwent potloden.
Het designpapier is van Basic Grey, ik heb het bewerkt met de distresser en bruin gekleurd met distress-inkt. De slinger met vlaggetjes (gekocht op de beurs) is van Crealies en de ballonnen zijn eigen maaksel.
Het labelstempeltje is van Whimsey Stamps.
Vandaag heb ik ook mijn rode kaart gemaakt voor het Kleurenteam a.s. woensdag, maar die houden jullie dus nog even tegoed!

Werk ze morgen en tot gauw,
gr-jes Mariken.

6 opmerkingen:

  1. Wauw Mariken, deze is echt prachtig!!!
    Het is ook zo'n lieve stempel he?! Ik vind hem superschattig!! Je hebt hem echt mooi ingekleurd! Een kaartje naar mijn hart!!
    Fijn dat het leuk was gisteren, maar dat kan bijna niet anders he, op een hobbybeurs.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk: verrek, heb ik gisteren de hele beurs afgezocht naar een ballonnen-mal en dan heeft Mariken er één. Maar ik zie dat je ze zelf gemaakt hebt... Het kaartje is weer prachtig. Leuk met die vlaggetjes en ballonnetjes.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suoper leuke kaart gaaf die nieuwe vlaggen maar je SELF MADE balonnen zijn ook geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje, prachtige kleurencombi!
    De beurs was inderdaad erg gezellig, zeker geen spijt dat we gegaan zijn.
    tot straks,
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergaaf afdrukje is dit!! Leuk met de vlaggetjes en de ballonnen, maakt het helemaal af.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so super sweet!!!! Thank you for participating in this week's challenge from The Stamping Bazaar! xx

    BeantwoordenVerwijderen