maandag 14 februari 2011

Valentijns-stress




Hey allemaal,

Even mijn collectie Valentijnskaarten showen! Al jaren stuur ik mijn 3 kinderen, mijn moeder en mijn man een kaart en dit jaar moesten ze natuurlijk zelfgemaakt zijn. En dan krijg je stress, te laat begonnen, moeder wordt ziek en hond ook....dus tijd tekort. Maar...ze waren op tijd af en ze vonden ze leuk!
Deze 4 kaarten zijn gemaakt met het designpapier van Rayher, de digistamps zijn ingekleurd met Derwent potloden en de teksten zijn geprint. Het hartje is van Marianne design en bewerkt met Diamond Glaze.

En mijn grootste Valentijn heeft een "Special Edition" gekregen:



Voor Hans...het olifantje van Stamping Bazaar voor bij zijn vleermuis van vorige week!
Het designpapier is uit een blokje van Action, bewerkt met de distresser. De randjes zijn bruin gemaakt met distressinkt. Hartjes, lintje en bloemetjes erbij...en vanochtend op zijn computer gezet. Hij was er blij mee.
Velen van jullie hebben ook erg hun best gedaan voot hun Valentijn, wat zijn er weer veel mooie dingen gemaakt!
Fijne avond en tot gauw weer!
Gr-jes Mariken.

Deze kaart doet mee aan de valentijnschallenge van Stamping Bazaar.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, vooral de "special edition" vind ik heel mooi!!!!! De andere zijn ook erg mooi, vind de schildpadjes wel erg grappig. (hihi....)
    Ze zullen wel heel blij zijn.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je toch goed je best gedaan! Ze zijn allemaal super leuk! Die digi-stamps zijn ontzettend lief! Ik had ook goed mijn best gedaan. Mijn kaartje lag vanacht netjes naast Yuri's boterhammentrommel. Maar je raadt het al, meneer heeft niks voor mij...

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, wat heb jij hard gewerkt! En dat tussen alle troubles door, goed hoor!
    Ze zijn stuk voor stuk beauties, erg leuk!
    grtz. Colien (snotface...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super adorable!!!! Love all the details on the Shy Sammy card! Thank you for playing along this week at The Stamping Bazaar!!! Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen