woensdag 2 februari 2011

Made especially for you...




Dit kaartje is gemaakt met het patroon van Cards etc Shop. Dit is te bestellen en het patroon kun je zelf uitknippen of snijden met de Cricut. Ik heb het gecombineerd, van allebei een beetje.
Het designpapier is van Rayher, Classic Collection. Het digistempeltje is van Digistamp Boutique en is ingekleurd met Derwentpotloden. Ook het tekststempeltje is een digi'tje.
Ik heb het kaartje verder afgemaakt met Paper Glaze op de hartjes en het bloemetje, pareltjes met de Pearl Maker, een randje geponst met een Martha Stuart pons, bloemetjes met de mallen van Crealies en een strass steentje middenin. En binnenin het kaartje nog een paar eyelets en een strikje.
En nu ga ik verzinnen wie ik dit kaartje ga geven!

Gr-jes Mariken.

2 opmerkingen:

  1. oh wat prachtig gemaakt zeg! leuk!
    en leuk dat je meedoet met mijn candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt. Leuke kaart zeg! En mooi papier! Ik weet wel een leuke bestemming ;-)

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen