zondag 27 februari 2011

Hey, hello Marvin!



Hey, hello...

Vanuit mijn bed probeer ik toch even deze kaart op mijn blog te zetten. Iedereen hier heeft vorige week buikgriep gehad. Ik heb vrijdag gewoon gewerkt maar om een uur of drie werd ik beroerd. Thuisgekomen, meteen plat en de rest van het weekend ook. Jammer...ik heb te hard geroepen dat ik de sterkste van het stel was.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Stamping Bazaar, de opdracht is: gebruik tags.
Ik heb mijn grote vriend Marvin weer gebruikt, ik vind hem zo lelijk en leuk. Hij is ingekleurd met Derwent potloden.
Het designpapier is van Kaiser Kraft, ik had dit papier al maar heb het nog een keer uit de koopjesbak van de Scrapheap gepakt omdat ik de combinatie bruin-turquoise zo mooi vind.
De cirkels en de tags zijn uitgesneden met nestabilities en de Cuttle bug. De kleine bruine tags en de bruine cirkel met bloem zijn van ScrapAmerika. De cirkel heb ik bewerkt met de distresser en bruine distressinkt.
Linksboven heb ik nog wat lint bij elkaar gebonden met touw en met een paar roosjes opgeplakt.

Tot gauw weer, gr-jes Mariken.

Deze kaart doet mee aan de Challenge van de Stamping Bazaar.

5 opmerkingen:

  1. geweldig leuk kaartje met een inderdaad lelijk/leuk afdruje . het beste ermee beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, Mariken dan heb jij je weekend wel gehad. Beterschap voor jou en de rest van de familie.
    Wat een leuke kaart. Erg leuk met de tagjes en de stempel is wwel heel leif.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem weer prachtig! Veel beterschap!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel toffe kaart, Mariken!
    Ik wens je heel veel beterschap!
    Jammer dat ik je vandaag niet zie, maar jij moet eerst ff goed uitzieken!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Gaaf plaatje ook. Heel leuk gedaan.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen