zondag 20 februari 2011

Happy Birthday...


Hallo allemaal,

Tijd om weer eens een kaartje op mijn blog te zetten.
Vrijdag zijn Colien, Sanne, Esther Ellen en ik naar een workshop kleuren met Derwents in de Scrapheap geweest. Erg leuk en leerzaam, ondanks het feit dat ik al wel een tijdje werk met deze potloden, heb ik toch veel geleerd.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de moeder van Lot haar vriendje. Nog een keer heb ik mijn magnoliastempeltje gebruikt van Sinikka. En natuurlijk ingekleurd met Derwents met de nieuwe tips.
Het designpapier is van Life is Good en is bewerkt met de distresser, billendoekjes en Distress inkt. Het afdrukje van de vlaggetjes is een digistamp van Whimsey Stamps.
De bloemetjes heb ik zo gemaakt: correspondentiekaart gekleurd met distressinkt en daarna uitgesneden met de Cuttlebug met een malletje van Crealies. In het midden zit een strasssteentje.
Hier en daar nog een beetje Diamond Glaze en nu kan het kaartje nog net even drogen voordat het richting Hank gaat.

O, en nog even vertellen, ik heb een digistempel gewonnen met het Valentijnskaartje voor Hans bij de Stamping Bazaar! Dat was toch weer erg leuk!
Fijne zondag, gr-jes Mariken.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, proficiat met je digi stempel die je gewonnen hebt! Dat is altijd leuk he!
    Ik vind het echt een schitterend kaartje geworden en echt wel heel mooi ingekleurd.
    Het moet echt wel interessant en leuk geweest zijn!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Mariken!
    Ben benieuwd naar je tips, misschien kun je mij van de week nog iets bij leren!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Mariken! Het was dan ook een super mooie kaart. Deze is ook een plaatje! Heel erg mooi gedaan. Zag meteen dat je deze Magnolia na vrijdag had ingekleurd! Hij is goed gelukt joh! Jammer dat we je vandaag niet gezien hebben in Sprang. Hopelijk kunnen we snel weer een scrap-date plannen. Wordt de hoogste tijd!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie, Mariken! Het inkleuren is super gedaan, erg mooi.
    Vind de vlagggenslinger erg grappig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen