dinsdag 15 februari 2011

En morgen is Lot jarig...



Mijn jongste dochter wordt morgen 17 jaar! Net heb ik haar deze kaart geschreven, alweer zolang geleden dat ze geboren werd, hoe blij ik met haar was en nog steeds ben!
Natuurlijk gaat ze morgen naar school, ik ben vrij en dat komt goed uit. Haar vriendje en vriendinnetje komen eten en daar houdt Lot van. Lekker dinertje dus!
Ik heb de stempel van Sinikka gebruikt. Zaterdag kreeg ik het goody bag pakket, geweldig. Niet jarig en toch zo'n leuke verrassing! Schattig zakje vol met spulletjes waaronder deze stempel. Ik was er de hele dag vrolijk van. Het stempeltje is ingekleurd met aquarelpotloden en Twinkling H2O's.
Het papier heb ik uit een Paper Pad van Green at heart. de letters heb ik uitgesneden met de slice en bewerkt met Diamond Glaze. Een kalendertje met de datum, strass-steeentjes en bloemen en lint erbij.
Morgen sta ik vroeg met haar op en gaan we samen ontbijten.

Gezellige avond allemaal,
gr-jes Mariken.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! En veel plezier morgen. Feliciteer haar maar van mij.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuke kleurtjes. Ja, het is inderdaad een leuk afdrukje. Ik gebruik hem ook zo graag! En dat kalendertje en die naam vind ik ook erg leuk! Feliciteer Lot maar van mij! Fijne dag morgen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje en van harte gefeliciteerd met je dochter!!

    gr annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte proficiat! Wat een beauty van een kaart heb je gemaakt voor Lot, daar zal ze blij mee zijn. Je hebt het maar druk met al die jarigen deze maand :)
    Leuke stempel heb je gewonnen en ik vind die bloemen ook geweldig.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariken, het is een hele leuke kaart geworden. het kleuren met de H2O's gaat je al goed af ( heb even de afbeelding vergroot )
    Heel leuk idee met het band onderaan de kalender.
    Ik hoop dat je dochter een hele leuke dag heeft gehad.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi dat kaartje! Inderdaad een hele leuke stempel van Magnolia. Tof met die kalender erbij en zo'n orginele strik.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen