zaterdag 22 januari 2011

Kip en koe



En nog een verjaardagskaart, weer voor een man, een vriend van ons. Een beetje te laat want ik ben grieperig zoals zovelen. De vaart is er dus even uit. Morgen moet ik echt nog even aan de slag, mijn beste vriendin wordt dinsdag 50.
Dit kaartje is gemaakt met het mooie designpapier van Jillybean. Het afdrukje is van Penny Black, en is ingekleurd met Derwent potloden. Ik heb de letters uitgesneden met de Cri-cut en extra laten glimmen met Diamond Glaze. Rechtsboven in de hoek nog wat flosjes en meer hoeft er niet met deze mannenkaart.Morgen lekker weer een vrouwenkaart, leuk na deze mannenserie!

Met deze kaart wil ik meedoen aan :Penny Black Saturday challenge - January sales

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik ben fan van jouw mannen-kaarten!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mariken,
    Hoe is het, is je stem weer een beetje terug?
    Wat een superkaart heb je weer gemaakt!
    Deze stempel kende ik nog niet...
    Beterschap en hopelijk tot morgen!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great fun card - brilliant image! Thanks for joining in this week's PBSC
    Pauline x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable sweet card, fab colours too.
    Thanks for joining in with PBSC this week.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a fun card......thanks for joining in the fun this week at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen