zondag 2 januari 2011

Clickerty cluck.....



Allereerst...allemaal heel veel geluk in 2011 en een creatief jaar!

In januari zijn er een aantal jarigen dus ik ben vast begonnen met mijn verjaardagskaarten.
Ik ben gek op kippen en deze stempel heb ik vorige week gekocht in Sprang Capelle bij de Scrap Heap.
Deze keer heb ik de stempel afgedrukt op aquarelpapier en ingeschilderd met aquarel van het potlood afgenomen. Daarna nog een laagje geschilderd met twinkling H2O, het effect is erg leuk.
Het papier is van Cosmo Cricket. Het tekststempeltje komt van Punch-it clear stamps. De kaart is verder afgemaakt met bloemetjes, een flosje met draad en klein tekstlabeltje.
De letters zijn uitgesneden met de Cricut en bewerkt met Diamond glaze. Nog een "stikrandje" getekend met een zwarte gelpen en de eerste kaart voor een jarige is af.

Groetjes Mariken.

7 opmerkingen:

  1. hij is echt kei leuk een lekkere vrolijke kaart jammer dat ik nog niet jarig ben (geintje)
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een vrolijke kaart! See you tomorrow! Dan gaan we er weer tegenaan!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Mariken,

    Dit is echt een kaart van jouw hand, gezellig met al die kleurtjes!
    Tot morgen,
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaart! Leuk met al die kleurtjes
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk vrolijk kaartje is dit,grappige stempel.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijke kaart!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom toevallig langs via de blog van Sanne.
    Wat een leuke blog heb je ook!!! Nog iemand die niet bang is om veel kleur te gebruiken. Heel leuk!! Maak me snel volger...
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen