vrijdag 24 december 2010

Verjaardagskaartje voor een collega



Dit kaartje heb ik pas gemaakt voor een jarige collega. Het afdrukje is een digistamp van Tiddly  Inks en is ingekleurd met Derwent potloden. Het designpapier is van het merk Oliver.
De gebroken witte strook  heb ik gestanst met bloemetjes met de Cuttlebug. De bloemetjes zijn van Crealies. In het midden heb ik een steentje geplakt.
Het stempeltje 'van harte' is van Aud Design en is geponst uit gebroken witte cardstock en geplakt op een ondergrond van grijsblauwe cardstock. Twee gaatjes gemaakt en eyelets erin met de Crop-A-Dile. Het strikje maakt het kaartje af.

Ik wil graag iedereen die mijn blog volgt hele gezellige kerstdagen wensen!!!
Groetjes Mariken.

2 opmerkingen:

  1. Hey Mariken,

    Wat een mooi kaartje, zeg!
    Die collega's boffen toch maar met ons :p
    Gezellige en warme Kerstdagen voor jullie allemaal en tot snel!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart weer Mariken!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen